4/2/12

menyelit lagi kan dah kena!!

pagi ni haku angin dengan sorang pok cik ni..tak bagus kan kalu angin dekat pok cik a.k.a orang tua..
aku  angin sebab on da way mai opis tadi,aku brenti dekat satu  traffic lite  tu..
depan aku tu memang ada keta.. aku nak kekanan,sesambil menunggu pak polisi bgi isyarat ternampak sorang pok cik naik moto disebelah kanan tenggilin aku ni ha !!..
mola2 tu nampak dia nak menyelit kekiri..tapi tak lepas sbb jarak antara tenggilin aku dengan kereta depan memang rapat..kalu selit pon kompom langgaq dengan bumper tenggilin aku punya...

lepas tu pak polisi  bagi isyarat sebelah kiri  boleh gerak..pok cik tu kelam kabut  jadinya...menyelit  juga walaupun tempat tu sempit...
aku hanya perhati dari dlam kereta ..sekali pok cik tu dok berusaha gigih..kedebommmmm!!! dia terlanggaq aku pnya bumper ,then buat muka terkejut beruk plak  then terus blah...

hangin la wey..takkan kot orang langgaq keta kita nak senyum and say tengkiyu beri mac!!! camtu ka?
aku punya bumper memang dah pecah cket..sebab aku memang champion bab nak bagi lingkop harta benda ni!!

sekarangn  pokcik tu  plak p langgar lagi..
sikalang dah jadi pecah banyak ...
so sekarang sapa nak ganti??
huhuhuhuhu diri sendiri la yang kena ganti jawapnya...
uuuwwwaaaaa....

p/s:: memey slah aku sebb jarak terlalu dekat..tapi pok cik tu pon dah tau jarak tu rapat tak payah la dok usaha gigih sngat nak menyelit!!!
kang dah tak berjaya jadinya...

No comments: