6/21/12

makan mcd time bercintan cintun

tringat balik time aku dok bercintan cintun berasamara dana bawah ponhon cemara..euuuuuuuwww gelikan dengaq..hehehehhe...
cita dia camni..dulu time bercinta panggil abang ayang..peeerrgghhhh rancak tu abg ayang..ko mampu!!
time tu seingt aku kami dah berkerja kot....si abang ni bawa la keluaq p jenjalan...tengah2 rembang pon sanggup keluaq meronda   dah la naik moto plak tu..keta tak dak lagi,baru abeh belajaq weh..
gila pukoi 12 tengahari matahari terpacak atas kepala..si abang ni bawa aku round island..eh ada ku kesah panas pon tak pa la..kah kah kah..gedix kan..

lepas round island,si abang ni bawa aku p makan mcd...
makan mcd jerk??...ada cita disebalik mcd ni hampa tau!!...macam besa la adat berkapel  si abang tu pergi mengorder mcd ..mana rock kalu aci p order
sementara tu  aku p bookng tempat...

aku pon dah tak ingat set apa dia order ..dah sampai makanan..tunggu nak ngap ...lepas tu kami  makan sambil sembang2..adegan suap menyuap tak dak ok!!terajang kepala kot...
aku ni memang ada sejenis penyakit keloloh a.k.a sewel2..hehehehehehe

tetiba ada 2,3 batang french fries jatoh..si abang tu nampak...5 minit lepas tu!!
aku pon buat perangai sewel,p ambik french fries yang jatoh tu dan terus makan..kah kah kah kah..pengotoq dak aku!!
si abang ni terkejut..eeeee kotoq tu...

pastu aku gelak2..si abang tu masih dlam keadaan separuh sedar,sebb tgk aku makan french fries yang dah jatoh..
000000000   hampa pon kata aku pengotoq kan...hahahahahaha

lalalalalalalala ada ku kesah..ekceli aku dah ambil french fries yang baru tapi si abang tu tak sedaq..dia pon sedaq time aku bangun lepas tu plak  makan french fries..so dia ingat aku p ambek french fries yang jatoh tu la...keh keh keh..penyakit sewel2 ni bila nak ubah pon aku x tau...

sampai lani dia tak cya yang aku habaq sesaja nak test dia..dia nanti cakap aku tipu...
hahahahaha...seronok kan time bercinta dulu..owwhhh indahnya...

No comments: