1/27/13

plc tournament bowling



jommm bowling time...kampeni aku ada buat tournament bowling..so dengan rasminya aku pon menjointkan diri...nama kumpulan diberi nama harimau malaya..muhahahahha,tapi main bowling okey..

ok venue dekat sunshine square..lane baru..tapi bola awat tak tau kali ni bola semua licin..
nak bagi kalah kot... :-(
ok setiap team mesti wajib ada sorang pompuan...so aku mewakili team harimau malaya...
ok lah nak dipendekkan cita..harimau malaya  champion  teaM hokey...wahhhh gila kau x hepi...orang lain punya semangat aku ala2 pom pom gurl je la bagi semangat..Tapi team aku yang lain semua terra-teraa aku ja dok jadi pom pom gurl
hahahahaha
so lets enjoys da pix hokey..

team oren

team putih gebu

team black maria

superman team

team merah

navy blue team

taraaaa harimau malaya team

cewah

ijat

usop

redzuan

hazri

sunshine square
 ok dah abes cita bowling..lepas ni ada lagi cita menarik
tunggguu okey

No comments: