hari ni ganti posa lagi..aduhaiiiiii dugaan aih...dengan terbau itu ini..cukup membuka selera ...besa la kan posa..nampak ayaq sejuk pon rasa sedap..hehehehe
tadi opismate depan aku ni dok makan nasi lemak..walaweee..bau nasi lemak...menikam kalbu....
yang partner sebelah aku ni..mai dok tayang koko kherang pulok...padahai kalu tak posa..tak terlioq pon...
dia plak dok mai sua tepi aku,nak plak dok terbau serupa cekelat koko perggggghhhhhhhhh terangkat cakap lu....
dia punya dok semawa aku makan..pastu aku habaq kat dia..im fasting today..wah kecek mat salleh mu ni kan...mat salleh makan belacan gtu...
tak pa aku akan kuatkan imanku..ahakkkssssssss
dah serupa cam budak2 pulok
6/5/12
rabu yang malas
rabu yang malas...rabu juga yang malas,tapi aku tak jugak.rabu juga yang dipersalahkan..hehehehhe
hari ni memang malas dan malas..rasa macam nak titun jerk..dah malas kan nak titun je la...
mata asyik ushar jam...rasa cam jam ni rosak la plak..dok dekat paksinya ja..tak gerak2 pon...lambat sungguh masa berjalan hari ni...kalu jam boleh bercakap mesti dia sound aku kan..mana taknya asyik dok ushar dia ja..hehehehe
keja cam besa belambak..tapi aku malas ..kalu la ada ubat rajin mau aku spare berkotak2 sebab nak jadikan aku sentiasa rajin...
ok cau dulu
hari ni memang malas dan malas..rasa macam nak titun jerk..dah malas kan nak titun je la...
mata asyik ushar jam...rasa cam jam ni rosak la plak..dok dekat paksinya ja..tak gerak2 pon...lambat sungguh masa berjalan hari ni...kalu jam boleh bercakap mesti dia sound aku kan..mana taknya asyik dok ushar dia ja..hehehehe
keja cam besa belambak..tapi aku malas ..kalu la ada ubat rajin mau aku spare berkotak2 sebab nak jadikan aku sentiasa rajin...
ok cau dulu
5/30/12
sensitip kowt
sejak2 lani perasaan sensitip aku makin menipis...tengok orang minta sedekah dekat tepi2 jalan pon...
secara otomatik sebak dada dan ayaq mata dan2 keluaq...adohaiiiiiii
tapi dari dulu lagi aku memang seorang yang senang mengeluarkan air mta...even tgk orang sakit tengah makan pon aku
disini dah melalak...aku cuba tahan perasaan camni..tapi tak boleh....dan bukan aku nak publisiti murahan..ahakkkksssss
hanya aku dan usben ja yang memahami perasaan aku ni..mesti la dia kenai kan perangai bini dia...
baru2 ni aku n usben ukuq pasar malam...banyaknya orang minta sedekah..tapi kali ni memang tersangat menyayat hati mana taknya..semua yang minta sedekah tu terdiri daripada kanak2 cacat...ada yang duduk setempat,ada juga yang tak dak kaki jalan guna tangan sambil bawa tapawe duit tu..
sambil2 depa minta sedekah tu..ada juga peniaga2 yang prihatin ALHAMDULILLAH
peniaga2 sekeliling dok tanya depa...adik nak ayaq dak nak ayaq dak..bebudak tu hanya mengangguk tanpa sepatah perkataan yang keluaq dari mulut depa
muka depa jangan tanya la,memang sedih wooo...muka style selenge tu..kesian kan wey...camna depa mai ek..ejen ka apa??wallahualam,,hanya depa ja yang tau..
secara otomatik sebak dada dan ayaq mata dan2 keluaq...adohaiiiiiii
tapi dari dulu lagi aku memang seorang yang senang mengeluarkan air mta...even tgk orang sakit tengah makan pon aku
disini dah melalak...aku cuba tahan perasaan camni..tapi tak boleh....dan bukan aku nak publisiti murahan..ahakkkksssss
hanya aku dan usben ja yang memahami perasaan aku ni..mesti la dia kenai kan perangai bini dia...
baru2 ni aku n usben ukuq pasar malam...banyaknya orang minta sedekah..tapi kali ni memang tersangat menyayat hati mana taknya..semua yang minta sedekah tu terdiri daripada kanak2 cacat...ada yang duduk setempat,ada juga yang tak dak kaki jalan guna tangan sambil bawa tapawe duit tu..
sambil2 depa minta sedekah tu..ada juga peniaga2 yang prihatin ALHAMDULILLAH
peniaga2 sekeliling dok tanya depa...adik nak ayaq dak nak ayaq dak..bebudak tu hanya mengangguk tanpa sepatah perkataan yang keluaq dari mulut depa
muka depa jangan tanya la,memang sedih wooo...muka style selenge tu..kesian kan wey...camna depa mai ek..ejen ka apa??wallahualam,,hanya depa ja yang tau..
kosong
tak dak apa yang menarik aku nak story kat cni...sebab x dak cerita2 menarik
apa yang aku nak kabo..minggu ni aku balik kampung
nak attend kenduri kawennn...walaweee banyak sungguh mmber2 aku nak kawen...tahniah oullss...
cerita2 menarik akan menyusul lepas balik dari kampung kompom hokey!!...sure memang menarik n,
nak pulak jumpa dengan kengkwan lama...
gila babeng pecah kepala ahakkkssss..
hurrrmmmm tapi aku balik kampong dengan qis n mmber aku ja..papa tak dapat cuti...its ok mama paham...
ok lah doakan aku selamat berhungga-hungga kat kampong yer....
hoyeeeeehhhhhhhhh kedah here i come..
apa yang aku nak kabo..minggu ni aku balik kampung
nak attend kenduri kawennn...walaweee banyak sungguh mmber2 aku nak kawen...tahniah oullss...
cerita2 menarik akan menyusul lepas balik dari kampung kompom hokey!!...sure memang menarik n,
nak pulak jumpa dengan kengkwan lama...
gila babeng pecah kepala ahakkkssss..
hurrrmmmm tapi aku balik kampong dengan qis n mmber aku ja..papa tak dapat cuti...its ok mama paham...
ok lah doakan aku selamat berhungga-hungga kat kampong yer....
hoyeeeeehhhhhhhhh kedah here i come..
5/25/12
ganti posa
As salam.... hampa ganti posa tak lagi..aku???
tak lagi..insyaALLAH hari senayan ni baru nak start...seminggu rejab baru nak start kan..issshhhh...lambat like kokora la aku ni kan..hehehehe
hari ni aku keja..sat lagi balik keja nak g sopin beli barang dapoq sat...kan dah nak start ganti posa.so kena beli semua keperluan nak bersahur dan berbuka posa...kalu malas nak masak aku beli..ape susah..ngeeee..
hey hampa dah beli baju raya ka?? aku??
jeng jeng jeng...jawapannya aku dah siap beli untuk my qis,papa&mama...
eh apa??awal???
semangat kot beli awal2 ngeee...
sekian selamat berhujung minggu
tak lagi..insyaALLAH hari senayan ni baru nak start...seminggu rejab baru nak start kan..issshhhh...lambat like kokora la aku ni kan..hehehehe
hari ni aku keja..sat lagi balik keja nak g sopin beli barang dapoq sat...kan dah nak start ganti posa.so kena beli semua keperluan nak bersahur dan berbuka posa...kalu malas nak masak aku beli..ape susah..ngeeee..
hey hampa dah beli baju raya ka?? aku??
jeng jeng jeng...jawapannya aku dah siap beli untuk my qis,papa&mama...
eh apa??awal???
semangat kot beli awal2 ngeee...
sekian selamat berhujung minggu
5/22/12
5/12/12
melaka
pelik kan aku ni..selalu sangat update benda yang bertahun terjadi...owhhhhh tak kisah la..tujuannya sebb ni kan beloq a.k.a diary kita..so tak slah kan aku nak abadikan dlam belog kesayangan ku ini..
citer kali ni aku nak citer pasal kami sekeluarga dan mentua g jenjalan melaka..tapi time ni qis kecik lagi..seingat aku umuq dia dlam 5 bulan camtu kot..ahahahaha..nanti kalu qis tanya aku..dia pernah pegi melaka tak??
boleh la aku jawap..pernah tapi kecit2 dulu ler..
time ni aku pon agak kering cket..almaklum la baru lepas bersalin tu...slim la cket..cuba lani punya badan..hayoyoyo
citer kali ni aku nak citer pasal kami sekeluarga dan mentua g jenjalan melaka..tapi time ni qis kecik lagi..seingat aku umuq dia dlam 5 bulan camtu kot..ahahahaha..nanti kalu qis tanya aku..dia pernah pegi melaka tak??
boleh la aku jawap..pernah tapi kecit2 dulu ler..
time ni aku pon agak kering cket..almaklum la baru lepas bersalin tu...slim la cket..cuba lani punya badan..hayoyoyo
Subscribe to:
Posts (Atom)








