![]() |
| Add caption |
6/14/12
kawen-kawen
ok enrty ni ada gambaq...tak mo cita panjang aku cuma nak ucapkan selamat pengantin baru dekat kengkawan yang baru selamat mendirikan rumah tangga..semoga berbahgia selalu dah kekal hingga ke akhir hayat..amin
6/13/12
busuk tu
boleh bebai ooo kalu pepagi mai dok bau busuk...bukan nak menghina..tapi takkan diri sendiri pon tak bau kot..bukan setakat aku ja yang kata busuk totally satu opis dok merungut kebusukkan dia ni...
hampa tau dia ni sapa..dia ni operation manager..aku punya manager la!!!!
ishh la...
ni mood tengah bebai sebab dia baru mai kat tempat aku minta document...mai x sampai 3 minit pon..aku dok rasa mcam 1 jam dia dok ada...
eeeeeeeeeeeeuuuuuuwwwwwwwwww busuk tu..dia ni ca ya nun alif tau..entah la pepagi dia mandi ka tak...klu dia tak mandi mai x bau x pa la its ok..lantak ko la badan ko kan..
ni takkkk...mai pepagi bau bercampoq adok bau rokok bau ser...eeeeeeeeyarkkk..ser dan teramat ser...
nama manager tapi eeeuuuwwwwww...hari tu mmber aku pernah bagi hadiah dekat dia
hampa tau hadiah apa??..hadiah listerine,colgate,berus gg..tu pon tak terasa lagi ka???
p/s:: hai put aku tau hang peminat setia belog aku..hehehehe...
tolong nasihat ex boss hang sat..tak tahan aku!!!
hampa tau dia ni sapa..dia ni operation manager..aku punya manager la!!!!
ishh la...
ni mood tengah bebai sebab dia baru mai kat tempat aku minta document...mai x sampai 3 minit pon..aku dok rasa mcam 1 jam dia dok ada...
eeeeeeeeeeeeuuuuuuwwwwwwwwww busuk tu..dia ni ca ya nun alif tau..entah la pepagi dia mandi ka tak...klu dia tak mandi mai x bau x pa la its ok..lantak ko la badan ko kan..
ni takkkk...mai pepagi bau bercampoq adok bau rokok bau ser...eeeeeeeeyarkkk..ser dan teramat ser...
nama manager tapi eeeuuuwwwwww...hari tu mmber aku pernah bagi hadiah dekat dia
hampa tau hadiah apa??..hadiah listerine,colgate,berus gg..tu pon tak terasa lagi ka???
p/s:: hai put aku tau hang peminat setia belog aku..hehehehe...
tolong nasihat ex boss hang sat..tak tahan aku!!!
telepon subsidi
camni la kalu guna telepon subsidi..usben aku beli tepong baru ..tepon lama dia dapat dekat aku la...subsidi ja..so tepon kat umah dah makin bertambah...kalu nak ikotkan tepon kat umah dah ada 4 biji dok elok2 lagi...aku selalu dpat tepon subsidi..kesiankan... tapi yang aku guna 1 sja..yang lain simpan dalm lemari..bukan keja aku..usben aku punya keja..asyik tukaq tepon dia..jangan tukaq bini sudey la..lalalalalalala..subsidi pon subsidi lah
tak kesah la,..bukan penting sangat pon....
sebb bab tukaq tel ni memang aku tak berminat sangat..biaq la orang nak kata aku kuno ka apa..janji aku bahgia...
tapi ada juga selalu aku kesah..kalu bab nak tepon mmber selalu terkena mmber usben aku...
sebelum dia kasi hp subsidi tu dekat aku dia tak remove list name mmber dia..so aku selalu tertelefon mmber dia...sebb nama mmber aku pon ada juga sama dengan mmber dia...huhuhuhuhu
tadi pon aku tersilap lagi...mmber dia kot rasanya pompuan..memang la aku wrong no...tapi hang habaq la hang spa.. bukan aku nak berkenalan pon...poyo ja!!yang p sengap tu pasai apa ..awat dungu sangat!!..aku dah la ada hal penting nak cakap dengn mmber aku tu..badigol,buta perot..aku marah ni!!!..cempera..
ok lah yang tu ja aku nak habaq...
tak kesah la,..bukan penting sangat pon....
sebb bab tukaq tel ni memang aku tak berminat sangat..biaq la orang nak kata aku kuno ka apa..janji aku bahgia...
tapi ada juga selalu aku kesah..kalu bab nak tepon mmber selalu terkena mmber usben aku...
sebelum dia kasi hp subsidi tu dekat aku dia tak remove list name mmber dia..so aku selalu tertelefon mmber dia...sebb nama mmber aku pon ada juga sama dengan mmber dia...huhuhuhuhu
tadi pon aku tersilap lagi...mmber dia kot rasanya pompuan..memang la aku wrong no...tapi hang habaq la hang spa.. bukan aku nak berkenalan pon...poyo ja!!yang p sengap tu pasai apa ..awat dungu sangat!!..aku dah la ada hal penting nak cakap dengn mmber aku tu..badigol,buta perot..aku marah ni!!!..cempera..
ok lah yang tu ja aku nak habaq...
6/10/12
:-) heppi
menaci depan aku perasan!! aku serhonok hari ni..
dia tegoq aku..hai khai serhonoq hari ni...:-)
hehehehe...memang aku seronok pon..x tau kenapa seronok..mungkin mai keja tadi drive tenggilin aku terasa ringan..boleh camtu...ekceli aku tak marah pon kat minaci ni..bukan nak kena yuran kalu nak tegoq aku heppi..
aku nak tayang home suwit home berwajah baru tapi usb x dak plak..entry selalu x dak gambaq..gambaq kenduri kawen mmber2 pon x publish lagi kan..
ok nanti nanti akan kuusahakn ker arah itu...
sekian
dia tegoq aku..hai khai serhonoq hari ni...:-)
hehehehe...memang aku seronok pon..x tau kenapa seronok..mungkin mai keja tadi drive tenggilin aku terasa ringan..boleh camtu...ekceli aku tak marah pon kat minaci ni..bukan nak kena yuran kalu nak tegoq aku heppi..
aku nak tayang home suwit home berwajah baru tapi usb x dak plak..entry selalu x dak gambaq..gambaq kenduri kawen mmber2 pon x publish lagi kan..
ok nanti nanti akan kuusahakn ker arah itu...
sekian
hari isnin
hai selamat hari isnin...hari ni mood agak berbunga riang,mungkin pakai perfume baru kot...tapi x la rega ratus2 tu..minyak aatar ja..hehehehehe
hari ni mai pepagi mood riang ria hari raya ..tapi raya lambat lagi...ngeee....
hampa bekpest apa tadi pagi??...aku dah bekpest sewara doyan dengan roti banggali...pepagi dah kena durian kan...
bukan apa aku pantang tgk doyan,pantang tengok okey...kira nak ngap ja
tapi bukan aku yang masak,opismate aku yang bawa..aku tukang makan ajer...thanks my opismate...semoga rezki kamoo sentiasa dicurahkan olehnya dan x lama lagi my opismate dah nak bersalin
aku doakan dia selamat melahirkan bb sulungnya dengan selamat amin..
hari ni mai pepagi mood riang ria hari raya ..tapi raya lambat lagi...ngeee....
hampa bekpest apa tadi pagi??...aku dah bekpest sewara doyan dengan roti banggali...pepagi dah kena durian kan...
bukan apa aku pantang tgk doyan,pantang tengok okey...kira nak ngap ja
tapi bukan aku yang masak,opismate aku yang bawa..aku tukang makan ajer...thanks my opismate...semoga rezki kamoo sentiasa dicurahkan olehnya dan x lama lagi my opismate dah nak bersalin
aku doakan dia selamat melahirkan bb sulungnya dengan selamat amin..
6/5/12
dugaan aih
hari ni ganti posa lagi..aduhaiiiiii dugaan aih...dengan terbau itu ini..cukup membuka selera ...besa la kan posa..nampak ayaq sejuk pon rasa sedap..hehehehe
tadi opismate depan aku ni dok makan nasi lemak..walaweee..bau nasi lemak...menikam kalbu....
yang partner sebelah aku ni..mai dok tayang koko kherang pulok...padahai kalu tak posa..tak terlioq pon...
dia plak dok mai sua tepi aku,nak plak dok terbau serupa cekelat koko perggggghhhhhhhhh terangkat cakap lu....
dia punya dok semawa aku makan..pastu aku habaq kat dia..im fasting today..wah kecek mat salleh mu ni kan...mat salleh makan belacan gtu...
tak pa aku akan kuatkan imanku..ahakkkssssssss
dah serupa cam budak2 pulok
tadi opismate depan aku ni dok makan nasi lemak..walaweee..bau nasi lemak...menikam kalbu....
yang partner sebelah aku ni..mai dok tayang koko kherang pulok...padahai kalu tak posa..tak terlioq pon...
dia plak dok mai sua tepi aku,nak plak dok terbau serupa cekelat koko perggggghhhhhhhhh terangkat cakap lu....
dia punya dok semawa aku makan..pastu aku habaq kat dia..im fasting today..wah kecek mat salleh mu ni kan...mat salleh makan belacan gtu...
tak pa aku akan kuatkan imanku..ahakkkssssssss
dah serupa cam budak2 pulok
rabu yang malas
rabu yang malas...rabu juga yang malas,tapi aku tak jugak.rabu juga yang dipersalahkan..hehehehhe
hari ni memang malas dan malas..rasa macam nak titun jerk..dah malas kan nak titun je la...
mata asyik ushar jam...rasa cam jam ni rosak la plak..dok dekat paksinya ja..tak gerak2 pon...lambat sungguh masa berjalan hari ni...kalu jam boleh bercakap mesti dia sound aku kan..mana taknya asyik dok ushar dia ja..hehehehe
keja cam besa belambak..tapi aku malas ..kalu la ada ubat rajin mau aku spare berkotak2 sebab nak jadikan aku sentiasa rajin...
ok cau dulu
hari ni memang malas dan malas..rasa macam nak titun jerk..dah malas kan nak titun je la...
mata asyik ushar jam...rasa cam jam ni rosak la plak..dok dekat paksinya ja..tak gerak2 pon...lambat sungguh masa berjalan hari ni...kalu jam boleh bercakap mesti dia sound aku kan..mana taknya asyik dok ushar dia ja..hehehehe
keja cam besa belambak..tapi aku malas ..kalu la ada ubat rajin mau aku spare berkotak2 sebab nak jadikan aku sentiasa rajin...
ok cau dulu
Subscribe to:
Posts (Atom)









