9/7/11

ukoq penang

As salam..wahhh lamanya tak merapu kat belog haku ni...
ari ni mood nak mengesyokkan diri nak bercerita pasai situ cni..camna korang raya ok ka??
mesti la ok kan..dah nama pon raya mesti la ok..bukannya tiap hari
setahun sekali je kan..bagi aku raya ni 70% best dan lagi 30% kureng best tak tau kenapa 30% tu ada..hmmmmmmm
ok lah satg tak pasal2 mood berbloggin aku hilang..stooppppppppp!!!!!
 tak nak sedih2 yer!!!
raya baru2 ni..aku n family banyak mengabehkan masa atas keta ja..
jalan kesana kemari...lengoh pungkok2 eden ni...
disebabkan akak aku yang tak berapa nak jauh tu balik..so depa pon mai la rumah aku kat penang ni..aku n family kecik aku ni bawa la kakak kesayangan n family dia jenjalan ukoq penang
ok destinansi pertama aku bawa diaorang ke penang hill
wahhhhhhhh tempat sudah baru la train pon laju
tapi under contruction lagi..tak siap sepenohnya
lepas tu kami gerak ke  hard rock plak..nak beli sebinier pulok...
then bawa tengok pantai bayu senja
then round gurney drive
then pergi beli jerok2 jap
then singgah queensbay
then makan piza
then akak aku teringin nak makan rojak
beli la rojak
perggggghhhhhhhh punya la tak sedap rojak tu.. lambat siang..orang nak menega depa pon nak menega jugak..hmmmmmmmmmmm!!!!!!!
then.terus balik ler ...penang ni kecik dan bnyak  tempat2 peranginan sampai tak sempat nak p melawat...


MY niece amanda

tudiaaaaaaaa nampak spenda


hard rock

mikel jeksen


tudia qis terbongkang tidoq..amanda pon sekali tidoq


baju tidoq pink la weyyy

dok riki nak beli pa ni


lompat time..berat sungguh badan aku loni


bila dah jga tidoq..qis tolak amanda plak




my beloved sis n her doter..amanda syang mucuk2 tu
 p/s::rindu la dekat akak aku n anak2 dia..time dia nak balik sedih sangat
kalu dekat mesti kerap aku melepak umah dia..ni nak pergi pon kena nek burung besi
huhuhuhuuhuhu

8/18/11

mereka happy aku pon hepyyyyyyyyyyyy!!!!!!!

As salam semua...dah 18 hari kita berpuasa kan..wahhhhhhhhhh tak sabaqnya nak rya..ditambah pulak lagu raya sekarang ni dah mla dipasang dicorong2 radio
bertambah la semangat nak beraya OLLLSSSSSSS
HARI ni mcam besa la malas nak karang mengarang n3 panjang2...just nak share dengan korang dengan benda ni yang aku beli online ni..meriahhhhhhh
cantik puas hati kemas kerja tangan mummy rina..kalu aku  nak buat benda camni??????..owhhhhhhhh tak kuasa yu!!!!.tak dak kemahiran langsung....tanganku hanya berkemahiran untuk makan sja.. mereka sangat bertuah sebab memiliki kemahiran cenggitu....terokkan  aku ni ko ader??
aku teringin nak buat benda yang comey2 kretip ni...tapi aku tak kretip
sat daripada aku nak mengeretipkan buat bunga kang jadi pokok pulak..pa kehenyer dok!!!
dah beli kan,lepas tu ada la niat nak bagi sebagai hadiah yang tak seberapa dariku untuk opismate ku yang selalu kasi macam2 dekat aku sampaikan anak aku pon depa beli juga kalu depa pergi mna
ingat juga dekat aku ni kan...hehehe
..nampak mereka happy dengan pemberian ku..depa kata comey..ALhamdulillah..depa suka aku pon suka...tapi siyes memang comey..kalu nak order boleh la order dekat mummy rina ni yer..

see..betol kan aku kata siyes comey
lepas tunjuk2 haruslah dipasang dekat baju kami plak...amacam mengancam kolbu tak..ngeeeeeeeeee
tengok2 lawa tak??
maksud aku brooch tu yer




p/s::rina aku dah pomot kat belog ni..ada komisen tak
ngeeeeeee

8/12/11

nak mkan ni

selera aku memang pelik2 tak la sesetengah orang tu..nak makan ayam percik..ikan bakaq sos blackpeper,ayam madu,kira makanan sedap2 la..
nak tau aku tengah dok mencri apa sekarang dkat param
ni dia teringin weh...bukan ada isi tapi lama dah tak makan..jrang nak jumpa dah kueh tradisional ni
uhhhhhhhhhhhhhhhh kalu mkan time panas2
nak plak nyoq yang berlemak garing2
perfggggggggggghhhhhhh
apa nak dikta mabeles aih

wahai param aku akan gigih dan nak teroka mna nak dapat kueh ni

reunion agilent tecnologies malaysia

dulu aku keja kat agilent sekarang tak dah..aku kerja plc pulak...baru2 ni member aku ada kol..dia cakap ada reunion kecik bawah jambatan penang....ikotkan hati memang malas nak joint sebab malam dan lagi satu malas nak bawa anak pergi kang demam plak kena embun malam ni,bukan ada bumbung pon..almaklom la bwah jambatan...ni kiranya 2nd tme aku  joint buat bbq bawah jambatan,.
so  aku pon pergi la dengan mmber sebab en somi malas nak joint,tak larat katanya..ok fine
dok umah jga anak jap ek..mama mau pergi poya-poya..ngeeeeeeee
rindu betol la dengan gen agilent ni..lma SUNGGUH  tak jumpa....since aku resign agilent dah tak jumpa,padahal dalam penang jer
ok
 aku pergi pon dah lambat ..tu pon berapa puluh ratus kali depa ni dok kol..ada mana ada mana..
ala maz buat malu malu plak

ana 

lyza the mak labus
petnet 6 bulan dah tu..comey ja perut

bulat n anak-anak dia,,ngeee

alahai kak cik comeynya kamoo


sweet kapel..kudoakan umahtangga hampa bahagia hingga ke akhir hayat

kak cik a.k.a  ecya

kudus n me..depa kata ni pak aku..gilorrrrrrr

maz n eyza

rindu hampa la

peace

nanti kita jumpa lagi yer kengkawan..aku enjoy n epy sangat jumpa dengan hampa

hari jumaat kami berbaju kurung tapi

ni entry ketiga dihari jumaat yang mulia ni yer
amacam korang ramadhan tahun ni seronok tak??????
cam aku ,aku rasa cam agak meriah cket berbanding tahun lepas..tahun lepas pon meriah juga..tapi tahun ni rasanya lagi meriah...
ok lah malas nak bebel panjang2..sja la nak tunjuk dekat korang kami berbaju kurung di hari jumaat ni
cer cari mana yang tapinya

tapi maliss tak pakai baju kurung ler
sekian

8/11/11

ada lagi pix kelabu

hey kengkwan ada lagi pix kami time berbuka hari tu yang ditaja oleh mlh global ni..ngeeeee!~~~








maaf la kami semua tak dak henpong mahai nak snap gambaq ni

orang sponsor buka posa wey

As salam..selamat hari jumaat..hari ni dah 12 hari kita posa kan
eh dah nak masok 2 minggu la
korang kueh buat ka men tunjuk2,cam aku koi tak tunjuk tapi main order2 je
hahahaha tak sama kan kueh tunjuk dengan order mana sama..tapi yang sama orang yang buat koi ye bukan aku yang buat...
ehehehehe..ok entry ni bukan la nak story mori pasal buat kueh tapi aku nak sambung entry yang kami buka posa baru2 ni di taja oleh MLH global ..kampeni bersebelahan dengan kampeni aku...
haritu bos MLH ada janji nak banjer kami mkan..kmi semua on je..mula tu kami semua tak tau dia nak banjer makan kat mna??????
ingatkan kat otel ka restoran..tengok2 dalam opis dia kat bilik meeting
wakakakakakakakakakaka

tak pelah janji orang belanja..mengada je kan kami ni..ehehehehehehehe..HOKEY
nak tunjuk la juga gambaq kami berbuka ni tapi gambaq agak kelabu banyak bukan cket..tapi layan je la

MALISS N I

MENU DIA NASI BERIANI,AYAM MASAK MERAH DALCA,SAMBAL TELOR,TAIRU

NI BUAH TEMBIKAI OK

GEDIKS DALAM OPIS ORANG

AKU SUKA LA PIX NI

NI STAFF MLH

NI PON SMA JUGA STAFF MLH

OHHH AKU SUNGGUH SIHAT TIME NI

MEJA SEMUA BERLAPIK OK..
KALU TAK BERLAPIK KOTOQ KANG
Lepas kami makan semua..depa bagi cupcake sorang sebijik..sedap juga kek ni

ok sekian..nak karang citer len plak lepas n..nmway thanks tu mlh global sebab sponsor kami mkan