7/9/12

mempelam

wahhhhhhhhh seronok kan kalu dapat orang kampong yang prihatin baik hati tak kedekut ni...todiAAAAAA kalu boleh puji.....tapi bukan puji kosong wey..memang aku bertuah  dapat orang kampong yang baik hati ni..aku yang untung kaki tangan badan..

aku masok keja koi 8.30 so dah cerah la kan time aku p keja..perkara yang pertama aku buat sebelum p keja p hantaq qis dekat rumah tok dia...
naseb aku bertuah hari ni sebab..masa aku p hantaq qis dekat rumah tok dia..jiran tok qis tengah kait mempelam...walawe...

pastu dia panggil aku...nah amek la mempelam ni..6 biji cukop kot..aku senyum2 kambing..rembat jerk orang bag..pastu ucap la kat dia..terima kaseh noh...

rezki mempelam ni aku kongsi dengan opismate aku juga,,bukan aku rembat sensorang....
ada 4 biji jer kan..lagi 2 aku bagi dekat mak labu opis atas...

No comments: