7/17/12

ANAK MUDA SAYANGKAN MELAYU

pesbuk owh pesbuk..bagi aku ada juga baiknya pesbuk ni ada juga buruknya pesbuk ni...
yang baiknya kita dapat  bertemu kembali dengan mmber kita yang dah lama tak jumpa kan..yang buruk banyak kot terjadinya kes bercerai berai,skandal kutuk maki caci besa la...lumrah kan...

tapi yang aku betol2  tak syok semalam..maaf lah bukan la aku nak berpolitik dlam blog ni..cuma rasa terkilan dengan sesetengah admin ni..memang la admin akan create a new account for example AKU SUKA KENTOT
ok fine tak kisah kalu hampa nak liked 6 juta sekalipon..

semalam aku nampak satu account ANAK MUDA SAYANGKAN MELAYU..
Ok fine..hak hang kan nak create apa saja account  yang hang suka...

tapi semalam ada satu post pasal gambaq dato haji nik aziz tengah makan..dia makan ikot sunnah nabi okey...
kenapa sakit ka admin  ANAK MUDA SAYANGKAN MELAYU ni??

sampai kutuk2 dia makan camtu...apa motif nak create account macam tu  atau semata-mata nak kutuk apa yang orang buat...nak suruh ok like banyak then hang dapat duit ka???..suka kot bila tengok notification sampai 40 juta
plzzz la be a profesional okey!!....atau admin ni  tak sedar dan cuba renung tajam2  ANAK MUDA SAYANGKAN MELAYU


APA NI MELAYU KUTUK MELAYU!!!!

orang lain akan bertepuk tangan guna kaki bila tengok melayu kutuk melayu atau just nama melayu AGAMANYA PULAK???
wallahualam...




..

No comments: