7/19/12

perfume baru...

hari ni semangat bangun mai keja...hahahahaha  besa la ada udang disebalik tom yam kung!!
kemarin petang ada sorang bro tu...juai perfume underwater aku ingat..besa la aku keja logistic site..memang banyak la barang2 kargo ni...
macam2 ada astro la katakan..

aku sempat rembat 3 botoi perfume..besa la rega memang jauh gila murah,hahahahahahaha...untung poket mak okey!! then free give lip gloss 1..
so ari ni dengan semangat jiwa raga mai kja pakai perfume baru...
time kat rumah tadi..aku punya semboq harum semerbak..boleh pengsan mak cik sebelah bila bau..hak hak hak..setengah botoi kot..wakakakakaka

qis cam besa xtvt wajib..main telefon ..time tu dia dok dekat hall...sengeh2 apa lebih kurang depan cermin...okeyyyyy ready nak p keja...

elok aku keluaq dari bilik..qistina dengan muka2..mama apa ni??bucuknya mama....eeeeee bucuknya..perghhh statement memang menikam kalbu...
then aku cakap ..eh bucuk ka??..aku punya la dok rasa macam wangi  maut punya..sekali qistina kata busukk...hurrmmm sentap mak noq!!

hurrmmmm...ni la dikatakn bapa borek anak rintik...
sekali tak keluaq tak pa...tapi sekali ayat depa keluaq..menikam kalbuuu...

No comments: