3/13/12

umpun2

hai ollsss..korang takot tak dengan cacing,ulat bulu,pacat,lintah..
eeeeeeyaaaaaaaaaaagggghhhhhhhhhh...aku geli tahap max..gila2 punya geli even haku  pure orang kampong..
geli la wey..tolong la jangan bagi aku...kalu terkejut dengan menatang ni semua boleh teriyak melalak serupa kena histeria ooo..over kan..

memang over..sekarang kat opis aku diselubungi ketakutan sbb diaorang yang sewel mewel ni dok usik aku dengan umpun2..cam cacing ja..tu pon aku google..aku tak berani nak tgk real..geli la..google pon aku sempt tgk dalm 2 second ja..geli la...

sekarang diorang dah tahu aku punya kelemahan...mampos la aku...
exceli diaorang dapat umpun2 tu..bcoz opismte aku ni..ntah tetiba bawa umpun2 belaan dia datang opis..
sewel punya orang...bawa datang kucing ok la jugak..ni bawa umpun2..geli la..siyess aku geli..

kalu korang nak tgk umpun2 google la sendiri..aku siyes geli tak sanggup nak upload

No comments: