5/12/12

belangkas

seumur hidop ni la  kali pertama aku makan belangkas...memang sebelum ni aku tak pernah mkan....haaaaa jakun dak??..hari tu opismate aku ada bawa belangkas yang dah siap dimasak...
setengah orang cakap kalu tk pandai masak benda ni..boleh jadi rAcun..bahaya tu..jangan gediks2  nak masak yer..kalu tak reti nak masak belangkas ni even kalu kempunan tahap dewa pon better p bawa dkat orang   yang berpengalaman..satg tak pasal2..KO

ada orang kata belangkas ni makan teloq dia ja,tapi yang aku makan ni kesemua sekali,kaki tangan,isi,cengkerang semua aku belasah,,,kekekekekeke...SEDAPPP!!
Kalu makan teloq..orang akan bakaq belangkas ni..
ha kalu bakaq aku tak pernah makan..so tak tau feel mcam mana??

depa kata kalu bakaq lagi sedap..ye ker?? hurmmmmmm

mai mai mai..tengok belangkas

belangkas masak pedas

belangkas masak lemak

kerabu belangkas




ok dah habes citer belangkas tapi kalu untuk sesiapa yang tak kenal belangkas ni..
nindiaaa tak la,belangkas..
belangkas

No comments: