1/15/12

day 12

as salam papa
a few 2 days papa nak balik..yehooooooooo rindu dekat papa...papa pon rindu dekat mama n qis jugak kan...
hehehe

hari ni kat cni hujan la papa..pepagi dah ujan...sejukkkkk...mandi pon terketaq-ketaq...qis pon mandi juga ..pepagi dah mandi..
takpa kita ajaq dia mandi pagi2..nanti senang nak g skol

semalam qis menangis..seingat mama dalm pukul 2,3 pagi dia menangis...mama tanya nak susu ker??
dia jawap tak mau..
then mama cakap toyol nanti mai..dia diam kejap..pastu nangis lagi..lama jugak..mama bacakan ayat AL-kursi semua,dia diam
then dlam 1/2 jam dia nanges lagi..hurmmm tak tau napa..risau mama..
pas tu mama pujuk dia...terus tido sampai ke pagi...

qis qis...pagi ni time bangun tido mama tanya dia kenapa nanges semlam ...qis senyum je..n suruh mama pasang aku tomboy....ish ish ish tak abeh2 dengan aku tomboy dia..

lepas bersiap semua..mama hantaq qis dekat umah tok caq..tapi qis nak ikot mama pergi keja..dia menangis lagi..then tok caq pujuk nak pasang aku tomboy..pastu dia ok..cd aku bukan tomboy dekat umah tok caq dah ok...pakai la lepas ni 3,4 pasang aku tomboy...

hari ni mama sesema la papa..cuaca tak menentu... hujan ,lpanas+sejuk...tapi  dont worry mama dah makan ubat tadi...
ok la papa take care yer..muah muah my baby boo

No comments: