1/8/12

day 4

as salam papa... petang baru dapat dengaq sora papa...lain kali beli la kredit smpan manyak2..hahahaha..
kesian papa kan sesema tak ok2 lagi..mama pon tak teringat  suruh bawa spare apa2 ubat sebelum nak pergi sana...minum ayaq banyak ok!!..get well soon baby booo.

tadi mama.opah,qis ,ayrel,tok yang.tok caq pergi hospital balik pulau..pergi nengok jiran opah  sakit..kak bedah..papa kenal kot??

balik dari hospital kami singgah dekat pasar malam balik pulau,
-tapau laksa janggus
-then balik...

sekarang qis dah lena  wahhhh!!!  awalnya..baru  pukul 8.45 qis dah lena...agaknya penat main playgrnd kat hospital tadi kot
papa tau sebelum dia lena..qis dok main2 dengan mama nak tau dia cakap apa
--mama keja,papa keja baghossssssss gaji banyakk...hurrrmmm...then dia cakap lagi
beli baju beli shushu..hahahahaha...

besok hari isnin ..mama keja..mama plan nak memberanikan diri naik moto pergi keje besok..tapiiiiiii
papa tau la kan opah,tok caq,tok yang mana bagi...huhuhuhu...takat naik kot dlam kampong boleh la..tapi g keje mana diaorang bagi...

ok lah papa..besok mama update lagi yer...

muah muah  esok esok  my baby booo


p/l::tak sabau nak nengok ole ole papa beli..muahahaha

4 comments:

qaseh muazrina said...

ha..bli sevenier kt aku sm tau!aku nak maid thai..senang leh msk ayam paprik kt aku tiap hari..sedap ooo

Kyra said...

rina hang mau tak maid yang dok dalm balang kaca tu..
depa tu lagi pandai masak..


tak pon maid hat dok pusin2 kot tiang tu..ekekekeke

qaseh muazrina said...

hak tu buat apa..punah masa depan femily aku dpt maid mcm tu..esk aku blk keja tgk ceceh baek pny dok dance kt tiang ting10 umh aku..ngeeee

Kyra said...

baru la rancak wey..umah hang jadi serbuan puak2 muda mudi especially puak2 jantan..