6/14/12

boss kecik ampu boss besaq

bila masa pon aku story pasai boss yang tak pernah  ada kesudahan..asyik kutuk2 boss je kan..aarrggghhh lantak la...
orang lain puji memuji..tak slah kalu memuji kalu dapat boss yang baik..kalu aku dapat boss baik,aku pon akan puji bertubi-tubi..ahaksss

tapi naseb aku la kan ..dpat boss serupa kalihamput!!!

ala setakat boss cap nenaih ni..hang ampu p la tera mana pon...sekali hang buat silap..kampeni boleh tendang hang bertiang2 juga...tak dak makna...heyyy !!
hentikanlah penyakit ampu mengampu dekat boss jepun tu...hang ingat hang punya sintaro ja kowt ..hang x tau ka?? boss jepun yang firasat ni lagi sintaro dok ada...kalah ultraman taro..dia mai dari jepun bawa ultraman..hang mai dari bukit hang bawa apa
cangkoi ja..dasar c*** bukit..!!

hari ni boss kecik seronok la..boss jepun dah balik dari hq...satg ada sja yang dia cita dekat boss jepun ni...
kemarin dia kna teruk dengan staff..kami bambu dia cukop2 sampai dia blah keluaq opis..sengap seribu bahasa...


yang nak tergelak tu opismate aku kata.." u ni kan buta perot"
pastu dia tanya apa tu? apa tu?...dia kan cina bukit mana paham buta perut ni semua...
kami punya renggah gelak...semua satu opis pakat payung dia...padan muka baru ada akai!!!
nak ampu sangat kan..sampai jadi masalah macam2..nahhhh amek habuan!!

dia ni kalu nak ampu bagi dia lagi naik pangkat ka..mampos p la..kami x dak heran yang problemnya..dia kacau abeh semua staff..sampai x larat nak masok keluaq meeting dok dengaq ceramah free!!

No comments: