6/18/12

hutan lipur ulu kenas perak

keesokan paginya..kami pegi mandi manda dekat ulu kenas..perrggghhh lama gila tak mandi sungai tu..nampak ayaq..tergedik-gedik nak mandi...sejukkk cam ais batu wa cakap lu..
tapi memang layan abesss.....
mola tu aku plan memang tak mau mandi..aku just snap pix depa mandi ja...disebbkan tak tahan darurat tgk ayaq sejuk plus best tgk depa mandi..simpan camera dlam beg sengap2.. terjun mandi...

huwwaaaaaaaarrrrgggggggggggg sejuk gila wey..besttt snagt..lega rasa...memang lama betol aku x mandi sungai..dah lama lepas tu plak depa kata ayaq kencing tikus bertambah lama lagi la aku tak mandi sungai...ni baru start balik...qis dia tak tahan sejuk..mula tu dia heppi ja..lepas pak cu n cik ah dia rendamkan badan ..gigil2 sejuk..hahahaha...ok ok tak mau celoteh panjang mai layan gambaq...







7 comments:

eMMe said...

best la..tgk ayo tu jereneh je..mmg hati melonjak bagai hendak terjun ke sungai, heheheh....

Siti Shuhadah said...

bestnye...kat area mana erk air terjun ni khai?

Kyra said...

emme::itu la paseynyer..ayo jerneh sejuk plak..mmg best la

Kyra said...

shu::dekat kuala kangsar perak..best shu..lama benor x mandi sungai

mrs kayrul said...

sejuk kes kencing tikus dah tak berani nak mandi sungai...ntah bila la dapat mandi lagi

weschairs said...

x ajak..

Kyra said...

weschairs::p plan ngan pak man..hehehe