9/12/12

Allah selamatkan kamoo kak intan


selamat hari lahir kak intan..semoga cepat2 dipertemukan jodoh olehnya...ceq selalu doakan kak sentiasa ceria2 selalu...stay cun,comey lote,strong iman,senyum maneh ,baik hati  owh pendek kata semua yang terbaik la untuk kak...
ok ni pict kita celeb dekat pen mutiara kemarin..tapi makanan tak sempat snap..sbb kelaparan kot..
kek ja sempat ambek...

kek baru sampai..dengan bground muzik epi beday to you..

ms tan,maliss,kak ida

ni la beday gurl

warga plc

kak ida,mat nuat,ayuni

ms tan,malis alwayz peace yooo

kak intan n me

again kak intan n me

bakal nak menakan ewahhhh...mat nuat prosit elok noh anak menakan i..kekeke

heppy alwaysss


berjaya juga kami mengsurprisekan kak intan..tapi punya la nak tergelak..sbb p dengan beday gurl..depa dah tunggu seksiap dekat pen mutiara...
aku siap tipu dia..sat nk singgah pen mutiara nak ambek ayam..sbb mak ayuni nak ayam..
firstly kami tipu dia kata mak ayuni ada buat makan2 kat umah dia
kebertulan mak ayuni pon kje tukang masak dekat pen.......
konon2 singgah pen mutiara then baru p umah ayuni..
elok sesampai kat pen..beday gurl dah rasa pelik..pasai pa keta2 ni macam kenai ja...
aku dah nak tergelakkkkkkk dahhh..punya dok tahan sampai sakit tulang pp..
bwahahahahahah...

kah kah kah kah

apapun happening time celeb beday gurl semalam...

2 comments:

Intan said...

hehehehe tq to alls of u fr da sprise...i ska sgt2...ska sgt love u so mch3...muach3..

-cinta soFiaSafiya- said...
This comment has been removed by the author.