4/5/12

langkawi


wahhhhh maseh belom tido tenuk ni ..siyes tak ngantok la..kalu secara paksa  dan kejam  tenuk ni tak nak lena juga..apa kes??

ok la tenuk pon tenuk la...ni aku nak citer pasal langkawi plak....padahal dah berapa purnama aku g jenjlan langkwi ni

bulan dua baru2 ni kot 2012...cer ko kire tengok dah berapa purnama??

kali ni jenjalan dengan pak n mak mentua aku..tak lupa qis kenet ..mana leh lupa wehhh wajib kena bawa...tapi bukan kami ja..ada belambak lagi mmber mak mentua aku....ngeee

kalu nak ikotkan ni kali ke4  kot aku ke langkawi(kena habaq ka) do i care!

tak pa aku jawap sendiri kena habaq..!! kot2 la nanti cucu cicit aku baca belog tok dia..tanya soklan berapa kali tok p langkawi....tak la tok dia dok memulihkan ingatan  nak ingat balik berapa p langkawi..tak gtu??

ha lagi satu..1st aku naik kabel car..nak terberak pon sentap masok balik...GAYAT OKEY..haruslah jakun tahap dewa ye idak 1st la katakan..sebab apa 1st..sebab 1st la...hahahahahahaha

mama abah n qis..

cable car gayat weh

dalam kabel car ni..namo la tgk bawah..gayat

penat tol turun tangga ni..

nak juga tenuk ni pon

todia ramai kan mmber mak mentua ai..kerlas gtu

nur raihana qistina

buruk sungguh bapelo ni ek..

penat sudey..nak balik dah ni...

sekian...


3 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

nak ajak dedi budak2 nie p langkawi jugak la..bonda lagi parah..nama ja orang kedah...baru sekali p langkawi..tue pun p balik hari...best dak..ahhahahaha

Kyra said...

hahahahaha..tak pa nanti ajak dedi p

-cinta soFiaSafiya- said...

sakan depaaa soPimmm