4/1/12

sebak bila menanggung rindu

baru aku tau bagaimna  perasaan  seseorang itu  menanggung rindu...memang perit sedih sebak semua bercampur baur..aku amat merindui my late grandma...siyes terlalu rindu..sampai aku terfikir dan tak logik dek akal..rasa macam nak p korek  kubor nak tatap muka my granda ma puas sepuas puasnya..gila kan??
im really miss my tok...rindu dengan suara dia,masakan dia,sambal belacan yang tak sma dengan dia kecuali my mom....
dulu aku selalu usik arwah tok..

sbbnya tok seorang yang kuat melatah..nakal kan aku.!!.sekarang dengan siapa lagi aku nak usik..??dengan siapa??? dengan siapa??
tiap kali balik kampong aku..hati  ni membuak-buak nak balik berjumpa dengan tok tapi pada hakikatnya tok aku dah meninggalkn dunia yang fana ni..
 TAPI aku sentiasa rasakan tok aku masih ada....ALHUAKBAR...

terlalu banyak kenangan antara tok dan aku..duhai tok..cucumu teramat merindui mu!!
moga tok sejuk disana
AL-FATIHAH...

 arwah tok sya yang cantik dengan my sista
tengok sporting kan dia..sya sayang tok sya!!

miss u like crazy tok..really miss u tok..semoga tok tenang disana..

No comments: