4/10/11

hari nganga sedunia


hokey dimaklumkan bahawa hari ini adalah hari nganga sedunia untuk aku...hahaha....
saper nak joint angkat tangan macam usop wilcha..."kita bako kita bako kita bako"
hari ini adalah hari nganga sedunia...sebabnya aku dah tak tau nak buat apa dah,, ni baru pukul 10 pagi..semua keja dah beres...bukan nak bodek tapi keja tak dak okey!!!!almaklum la sekarang ni kampeni yang aku keja ni shipment tak banyak soooooooooo!!!!!!!!
nganga je la...jepun sekarang kan ekonomi dia slow..jadi!!!!!!
epekkksssss   la cket  dengan my kampeni ni...kampeni yang aku dok cari makn ni dok buat shipment hantaq p jepun....hmmmm lepas ni kena sep sep cket la..tak leh blanja tinggi2 dah la...kena makan shari rm3 hingget dah la...pagi sinnget tgahari singget malam singget...pagi ::nasi lemak + ayaq sejuk
 tengah hari::: nasi + ikan bilis,, banyak cket ikan berekoq2 hehehehe mai malam makn biskut kering dah la cicah ayaq kopi..huhuuhuhuhu
sedih kan hidup ini....dok buat teruk aku ni kan...tapi kan Rezeki aku murah taw!! Alhamdulillah..dalam dok kata nak sep nak sep...kalu nak ikotkan bajet smpai ujung bulan memang bagi aku tak cukup..tapi rezeki dari ALLAH tu...dalammmm dok tak dak2 tu la..rezki dok mai kawan ni blanja kawan nu blanja...tima kaseh ya...hahahahahaha...pas tu cukup pulakk sampai ujung bulan...hahahahahahaha naseb baik la dah kawen buleh la juga mengepauuuu en somi..ekekekekekeke...

No comments: