4/20/11

mc

as salam tengah malam semua..tadi haku tak pegi keja demam la..huhuhuhu
demam,batok,sesema,sakit abeh badan aku ni...naseb baik en somi cuti hari ni..buleh la tolong antaq p.kinik..p jumpa dokter dapat shari mc..jadi la..lepas p amek mc balik telan ubat rest...pas tu akak aku kol...dia dengaq sora pon dah tau aku demam..akak aku cakap.aik demam!!!! qis nak dapat adik kot.....hmmmm merapus je la kak aku ni
lepas rest..... bangun rasa ringan cket kepala ni...tengok jam baru koi 1 hmm awai lagi..apa lagi.sambong plak tido..eeeee dasar pemlas..qis aku dh pos kat umah tok acaq dia..hmmm mama sambong tido jap yer...satg mama bwa qis teman mak da g airport ye cayunk...dalam pukoi 3 camtu aku bangun..buat2 apa yang patot sementara nak tunggu adik aku datang penang.xceli adik aku ni bukan nak datang umah aku pon...dia nak nek kapaitebang p sabah...aku jeles ok!!!!! ttba mak cik somi datang umah..dia ada bagi surat tapi nampak kembong...ha tunggu yer entry seterusnya .......hihihihihi

No comments: