4/5/11

:-( say gud bye


mood  sedih sebab member aku dah resignn...tinggallah daku seorang diri dengan di temani kaki-kaki buli kat opis  semak ni...huhuhuhu...xceli kat opis ni tak manyak perempuan 2,3 orang jer..almaklum la logistic memang tak banyak perempuan...yang geng2 laki..elok ja masok keja..mesti gelak jahat kat haku...
hahahahahahaha budak2 dah tak dak kawan
hahahahahahaha budak2 dah tak dak kawan
hahahahahahaha budak2 dah tak dak kawan
hahahahahahaha budak2 dah tak dak kawan

tiap hari macam tu..selalu usik aku..mencik  tau...
peluku kepala hampa baru tau..ok abaikan bab tu yer..ni haku nak citer my best prend aku ni..aku slalu dengan dia smua masalah aku kongsi dengan dia,camtu jga dengan dia,smua masalah dia akan citer kat aku..susah senang kami besama tau..yang paling aku kesian pakwe dia 2nang ngan member aku sendiri..aku tak smpai hati nak habaq,,tpi segala masalah dia cita kat aku...sebelum aku citer aku tenangkan dia dulu,relax,pas tu naseb baik time dia tau dia tak melalak..dia kata dia redho ja...ala ulat gonggok bukan sekoq la..banyak lagi buleh carii...for mangkok tu..(woi putri pon tak buloq dah kat ang la.)..yeeekkkkkkk!!!!!!
ok abaikan buat kali kedua...tapi walaupon dia dah resign kami still bercontax lagi..opis dia tak jauh sngat dengan opis aku lebih kurang dari italy p amsterdam jer..wakakakaka....smpai lani pon still bercontax la..ni tengok2 dapat email dari dia ni...haaaaaaa..still bercontax kan!!...
aku memang happening la kawan dengan dia ni...ok dah citer panjang2 meh aku tunjuk pix dia yer

me n putri time dinner,haku macam cengkerik ja..hahahahaha



me n putri time otw nak g bukit merah



me n putri nek gerek kat bukit merah
okey dah abeh pix  putri versi tak pkai tudung yer
dulu masa aku mai keja dia ni memang tak pkai tudung,,,lepas tu..Alhamdulillah lepas ja dinner..dia pakai tudung,,1st aku tengok dia pkai tudung maneh ja muka dia..dia memang dah lma nak pkai tudung tapi seru tak smpai..Alhamdulillah lepas ja dinner dia dah pakai tudung hingga ke akhit hayattt...
tahniah putri
meh kita tengok putri versi pakai tudung plak yer




cantikkan dia

hahahahaha  happening kan

mak dara pink kale
anak dara pink kale


2 comments:

Dee said...

alahai..comelnya kwn sis tu..hehehe..

Kyra said...

DEE:: CUMIL kan dia..lebih manis bila bertudung..cam adibah noor
ehehehehehe