4/11/11

moga2 cepat sembuh yer!!!!!

as salam selamat hari selasa..baru ni aku ada pegi tengok exec aku kat spital,...dia sakit dah 6 hari tak sedarkan diri...kesian kat dia....sekarang ada kat spital ...dudok ward ccu...
kami dalam 4 orang camtu pegi tengok dia kat spital...ward ccu klu nak ikotkn skali masok 2 orang je..tapi kami buat lagak berani..member aku cakap kalu nurse halau baru kita keluaq..kami apa lagi slamber badak ja,skali masok 4 orang...hahahahaha...
member aku tnya mna tempat bla bla bla bla..pas tu nurse tunjuk kat ctu....laaaaaaaaaaa kenapa la aku tak perasan padahal exec aku ni...btol2 ja  depan tempt aku berdiri....
elok masok ja...tengok dia aku terus jadi sebak tak dapat nak cakap apa terus manyeh..sedih la tengok dia..dulu aku mai buleh lagi dia sembang siap buat lawak  lagi ..pas tu aku pau lagi buah dia....mai kali ni..tengok dia tak bergerak,koma hanya mesin2 sja mengerakn  bit2nya..lepas tu plak...si isteri sedang membacakn yassin kepadanya....terus kepala otak ni...dok terbayang kan benda2 pelik...YA ALLAH..minta simpang la...tengok pulak wife dia yang  masih  buleh mengukir senyuman kepada kami walaupun perit menaggung derita..sedih la  tengok wife dia banyak bergantung padanya sebab wife dia tak kerja..lepas tu pulak anak pulak ada 3 orang..anak pon masih  kecil....wife dia tak pandai bawa moto dan kereta..kesian pagi2 lagi kena redah naik bas..lepas tu kena rushing plak dengan bas..takot tertinggal dengan bas nanti.. nk pegi tengok si suami yang terlantar sakit...aduhaiiiiiiiiiii tak leh nak bayagkan macam mana......tabah betul wife abg dan ni...aku hrap abang dan cepat-cepat sembuh yer..kami hanya dapt berdoa dari jauh ja...insyaALLAH...nanti khai pegi melawat abg dan lagi yer,,,

No comments: