8/12/11

nak mkan ni

selera aku memang pelik2 tak la sesetengah orang tu..nak makan ayam percik..ikan bakaq sos blackpeper,ayam madu,kira makanan sedap2 la..
nak tau aku tengah dok mencri apa sekarang dkat param
ni dia teringin weh...bukan ada isi tapi lama dah tak makan..jrang nak jumpa dah kueh tradisional ni
uhhhhhhhhhhhhhhhh kalu mkan time panas2
nak plak nyoq yang berlemak garing2
perfggggggggggghhhhhhh
apa nak dikta mabeles aih

wahai param aku akan gigih dan nak teroka mna nak dapat kueh ni

9 comments:

kayrul-shah said...

kuih apa tue kyra???...pernah tengok tapi tak pernah makan.

Kyra said...

ni kueh dangai

Pepel BoNda AmaNi said...

wah ya allah taw dak..baru semalam bonda teringat dangai nie...uwaaaaaaaaaaaaaa kat kelumpo nie mana nak cari..sentap...

-oP_ida- said...

haiiii ngidam apaniehheh

Shu Shinju said...

DANGAI SEDAP...

Kyra said...

bonda::tu la mama qis dok ngidam dari minggu lepas lagi..semalam dah dapat..yaALLAH..macam kera dapat bunga..tersengih sambil beli koi ni tau..kena sebijik lega aih

Kyra said...

opida::tu la ngidam benda ni,,
selagi tak dapat gigigh cari sampai jumpa..lega jumpa juga

Kyra said...

shu shinju::mabeles ni taw

PinKy MoMMa said...

kuih ni mmg sedapppp! owh nak makan jugaaaaaa ;p
adehh!