8/12/11

reunion agilent tecnologies malaysia

dulu aku keja kat agilent sekarang tak dah..aku kerja plc pulak...baru2 ni member aku ada kol..dia cakap ada reunion kecik bawah jambatan penang....ikotkan hati memang malas nak joint sebab malam dan lagi satu malas nak bawa anak pergi kang demam plak kena embun malam ni,bukan ada bumbung pon..almaklom la bwah jambatan...ni kiranya 2nd tme aku  joint buat bbq bawah jambatan,.
so  aku pon pergi la dengan mmber sebab en somi malas nak joint,tak larat katanya..ok fine
dok umah jga anak jap ek..mama mau pergi poya-poya..ngeeeeeeee
rindu betol la dengan gen agilent ni..lma SUNGGUH  tak jumpa....since aku resign agilent dah tak jumpa,padahal dalam penang jer
ok
 aku pergi pon dah lambat ..tu pon berapa puluh ratus kali depa ni dok kol..ada mana ada mana..
ala maz buat malu malu plak

ana 

lyza the mak labus
petnet 6 bulan dah tu..comey ja perut

bulat n anak-anak dia,,ngeee

alahai kak cik comeynya kamoo


sweet kapel..kudoakan umahtangga hampa bahagia hingga ke akhir hayat

kak cik a.k.a  ecya

kudus n me..depa kata ni pak aku..gilorrrrrrr

maz n eyza

rindu hampa la

peace

nanti kita jumpa lagi yer kengkawan..aku enjoy n epy sangat jumpa dengan hampa

No comments: