8/2/11

wordless wednesday # 2


aku kapel tme ni dok abg ayang lagi..ekekeke..poyos la mukaku,,naseb baik ada yang berkenan..hehehehe

time ni kami dah bertunang..baru balik dari baca yassin  untuk arwah tok usben ..besa la mengada-ngada  rumah sewa dekat ja  tapi minta hero p hantaq..hahahahaha





lepas tunang ape lagi kawen la..yeyyyyyy
kami dah jadi suami isteri yang sah..
wahh buleh tahan juga kegedikanku ini





lepas kawen...pengalaman ni la aku tak dapat lupakan..jadi mak labussss u olllsss..
best la layan macam putri
bila tak tau nak jadi camni lagi


selepas mengandong selama 9 bulan 10 hari
jeng jeng kuar la budak kecit ni ...


nama saya nur raihana qistina binti razman..
saya syang papa n mama sya


                                                                i love my family,,,

16 comments:

MiYOKO SuKi said...

phewittt..comellaaa....

waaa...bestnyeee..smooth je kann ur life...

bile nk tmbah lg sorang??

NeenaAnuar said...

alololo.. sooo sweet! :)

Cik Asma BLuppy said...

la..usben upenya. ingt kan adik beradik...hehe..muka hmpir srupa=)
sori..

Kyra said...

titin::hahahaha soklan cepukkemas..

Kyra said...

neena::sweet ker..thanks

Kyra said...

cik asma bluppy:hahahaa..kelakar la..sma ka muka kami..ehehhee

Intan said...

tomeynyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
smoga bahagia hendaknya.....

Kyra said...

intan::mekaseh doakn kami ye kak intanggggggg

PinKy MoMMa said...

alorlorlor suka la entry ni..terfeeling jg mengimbas kembali kenangan dulu huhu..

mama maintain selimmm..ai jeles!

Kyra said...

pinky momma::badan maintain tapi mai kat bontot.dah macam minachi..eehhehe

kayrul-shah said...

opss...ustazah seksi la qis nie

Kyra said...

kayrul-shah::hahahaha ustazah cekci

♥●• Izdiher·•●♥ said...

Yummy :).

♥●• Izdiher·•●♥ said...

You have a lovely family,masha Allah . I love your orange dress so much .Have a good day.

Kyra said...

izdiher::thanks

♥●• Izdiher·•●♥ said...

You are most welcome,Kyra.