1/17/11

ladang anggoq beris jaya

hohohohohoho...holik...tpi n3 kali ni bkn nak cita pasai holik yer,nak cita pasai buah anggoq...KAMOO  suka dak mamam buah anggaoq?????
tak kira la anggoq merah ka pepel ijau....sedap kan buah anggoq...meh nak perkenaikan LADANG ANGGOR BERIS JAYA
Jeng jeng jeng...bru2 ni balik kampong...lepas tu dah otw nak lik penang singgah la sat kat ladang anggor beris jaya ni..sebabnyer ladang ni tak la jauh sangat dari umah...dalam 5 menet dari umah kampong smpai la kat ladang tu...dulu orang panggil kampong saya ni tempt jin bertendang maklom la jauh kan...hmmmmm tak pa la..tak kisah la jin bertendang pon tak pa... i'm proud at my hometown..huahuahuahuahua.....
la dah tak jadi tempat jin bertendang dah sebab jin tendang abeh yang kuno2 tu jadi tempat peranginan...jadi tasik pedu la..dam,la...eleh tempat jin bertendang pon...sya tengok menerhuuuuu org dok p picnic...
hmmmmmmmmm
ok la abaikan benda alah cenggitu yer!!!!!
meh cni ketua kampong nak tunjuk 3,4 pixz ketua kampong ni yer
                                                LAYANSSSSSS.......



AAUWWW Sedap tu

buleh action ja..tpi tak bely mamam taw..
pak guard amek nma nanti hehehe

nak picit buah ni..tak bgi mamam sangat kan

smua ada bpa km nak p ladana anggor temapt len

yang ada canopy kain tu la ladang dia...
nak masok bayaq rm 3 hingget

aksi sengal mama qis


ladang anggur beris jaya



taraaaaaaa...dah nak caucincauu....byee!!!!


2 comments:

MiYOKO TACHIBANA said...

kat mana nii...teringin nk p ladang anggur nii..tapi, cam jauh je kalo dr png..

Kyra *Qis* said...

kat kedah la cik titin...tasik beris jaya..jalan nak p tasik pedu...best taw..
tpi spoil cket
tak leh mamam dalam ladang ni...
kena bli kat kaunter dia...
p la bla2 pree cik titin