1/19/11

muka ala sinyum!!!!!!!

tajok cita muka ala sinyum yer..cam cita p ramlee la pulok...ari ni muka aku ni tak leh nak masam..klu masam pun nampak cam maneh(uwekkkk!!!!)muntah la ada aku kesah....
ari ni pagi kuaq mai keja...vroooooooooommmmmmmm dgn lajunyer..sampai kaT kantor tepat2 koi 8.29..semenet lagi nak koi 8.30..seb bek dan....
masok opis teriuh mulakan keja yang tak seberapa tu.....hempas pulas,lipat,terjun...
tetiba kring kring kring..telepon opis bunyi...aku pon apa Lagi     haloooooo!!!!!!(kot2 la skendel aku)
aihhhhhhhhhhhkkkkkkk
sora srupa familiar....ooo k,mazni rhopernyer....merangkap aku  pnyer  ketua setel pasai sarang burung aku....hati dah dap dup dap dup dap.....sora cam bad news ja...tpiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
dia sebut khairaaaaaaaaaaaaaaaa dgn panjangnya
sarang burung ang dah approve laaaaaaa.......   yeppyyyyyyyyyyyyyyyyy              sonoknyer   haku...sarang burung dah approve
dgn ini aku sujud syukur padamu YA RABBI....
ALHAMDULILLAH sgt2...
aku sangat2 bersyukur walaupon sarang burung ja..dan  haku    amat2      bersyukur walaupon kecik bulehla kmi anak beranak berlindung dari "panas,
salji,musim bunga ngan luruh "
to family mentua aku..mekaceh ye bgi kami anak beranak merempat kat umah tu yer....mekaceh bebanyak yer...jgn sedih ...klu nak main ngan qis ala bknnya jauh pon bersin pon dengaq....mama n abah ..ekceli kami tak sampai ati nak gtau yang kmi nak pindah..tpi sampai bla kami nak dok umah tu?????
memang la tak dak sapa tpi...walau camna pon kami tetap  kena ada umah kan mama n abah?.cian mama n abah..dah perbesaq bilik tup tup kami nak pindah...maaf yerrrr....leb u uollsss...nak tengok tak sarang burung kami  CAT kale biru gtu jeng jeng jeng
                                                             *kat cni*






                                                                             * cni lagi*
                  






                                                                  
                                             *agi*








                                                                              *lagi*









                                                      *bwh lagi*


                            





                                                                        * cni plak*







                                                  *mai mai*







                                                                                           *  ha sampai dah*

ok lah 


jeng






jeng





jengggggggggggg(DENGUNG CKETTT)





1





2





3





taraaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!



my sarang burung haku n pemeli


amacam ok tak padan la noh aku n


pameli dudok!!!!!

elok an umah ami an an an an an.....

1 comment:

-aNida OtHmaN- said...

tahniah khai...dh ada UMAH dah....betuah woOO

sok lehlaa kaknida p umah khai..