6/2/11

pagi yang ceria weh

salam pagi jumaat semua ,tadi mai keja hujan renyai-renyai...dekat dah  nak sampai opis..tetiba mata nak pandang ke langit..ternampak wahhhhhhhhhhhhhh cantekkkkkkkkkkknyaaaaaaaaaaaa pelangi...sebelum ni bukan tak pernah tengok pelangi..pernah la..tapi pagi ni kan mai keja dengan bersemangat waja dalam diri ni...tu pasal la syok lebey...hmmm ko ade non hado kan ....
terus parking aku punyer tenggilin..sambil jalan nak masok opis dok ushar lagi pelangi tu..ishhhhh indahnya ciptaan ALLAH S.W.T ni...nak snap pic pelangi tu..ternampak la plak bebudak opismate kat luar tu..kang dia kata aku kecewi plak..macam tak pernah nampak pelangi..opismate laki aku ni molot buleh tahan la jga..cam tempayan budu juga kekadang tu...dulu aku ada la offer kat diaorang nak jual bio aura(eja btol tak)
diaorang cakap eleh hang tu nak juai bio aura..hang dulu pon mnm ayaq parit ja..punya kuang ajaq molot depa ni...ekceli niat diaorang tu bukan nak kutuk..tapi depa ni melawak style kasaq punyer...kena tahan la ngan depa ni..argggggghhhhhhh aku tak heran sangat dengan molot depa ..dah azali cenggitu dah...
yang tu ja nak habaq..pagi yang ceria dan aku nampak pelangi....
pawarrrrrrrrrr rhengehhhhhhhhhh maiiiiiiiiiiiiiiiiii
pawar renges merah...dengan kuasa veto yang dok ada kita serang!!!!!!!!

No comments: