6/20/11

today:::mama qis angry tahap dewa

gerammmmmmmmm!!!!!!!!!
kenapa la hari ni rasa macam nak telan orang ja...kenapa kaum hwa selalu dipelaku macam toya ja..kaum jantan dok goyang(lu pk la sendiri)
kami ni kaum hwa hampa ingat tak dak keja ka...kami balik awai sebab ada anak kat umah..nak kena tengok depa juga...kenapa nak perhambakan diri ditempat keja sedangkan keja dah tak dak..so balik la...nak makan gji buta pon berpada2 la..takkan nak balik 2,3 pagi kot..satg tak pasal2...anak tak kenai mak!!!!!
aku gerammmmmm niiiiiii
hampa pon kuli serupa aku juga aih...bukannya gaji 10ribu 20 ribu pon....ni toya..hampa pon kuli tak payah nak suruh orang dok rotate keja..kami tau apa yang kami buat...
hampa kaum jantan keja semakin berkurang..kami yang kaum hwa ni keja belambak tak padan dengan gaji..ada bos pon cam toya...macam mana jepun buleh amek dia jadi bos..sebab dia bukan ada experience pasai manager pon..dia tu purchasing ja..disebbkan warna kulit ...dia buleh jadi bossss!!!!
aku rasa syang la belog aku ni..dikotori  dengan maki hamun...tapi kat cni la tempat untuk aku meluahkan perasaan selain mmber2....
kalu la  dalam prosedur... bulah gadoh dengan boss..aku la orang pertama nanti buat..woiiiiiiii chanh hau siauu!!!!!!!
boss yang bengap...memang hang tension kan dengan aku..sebab tak pernah hormat hang sebagai bos,...sebabnya...hang sememangnya lalang besaq....
hang tu nama ja bos cuba jepun tanya,, cmna flow keja aku...kompom hang melopong tak dak tau punya..yang hang tau..dok dekat warehouse tongkat dagu ats kotak..yang tu ja hang tau!!!!!!!

11 comments:

Dee said...

sabar2..

Intan said...

sabaq mama qis....i tau thap angry u dah max nih...sabaq nah.....

Kyra said...

dee:dh btol2 hlng sbq dh ni..

Kyra said...

intan:hari ni btol2 bengang thp dwa dah..

halila Ibrahim said...

ni betul2 marah nie.. sabaq -- sabaq..

Kyra said...

HALILA::sabaq sabaq

Mrs. Farhan said...

Mama, sabar k. =)

Kyra said...

mrs farhan:sbb tlalu byk bsbr ni la,diorang jijak kepala mama qis..

Mrs. Farhan said...

A'ah kan.. Manusia mmg mcm tu. Bila kita wat baek, mmg dipijak-pijak nya kepala kita. Tapi x pe. Allah Maha Adil, kan Mama?? =D

Kyra said...

farhan: tak pa Allah maha adil,biarlah Allah ja mmblsnya,huhu

Bigdaddyz said...

sabar jgn di iuktkan sangat....