8/1/12

ramadhan 12

kemarin time balik keja jammed teruk  got xcident lorh...:-(
tapi naseb baik dah dekat nak sampai  rumah dlam 1 km juga  :-)
juadah x beli lagi..sampai ja dekat umah amek moto p merempit dengan qis..tapi cam besa belakang rumah jerk...hehehe..
menu semalam nasi+ayam kicap ja..mulot jadi ulser  mulot sakit la..itu pon makan x habis sayang nasi tu..sangat cool kan..dugaan dibulan puasa..ala apa lah sangat dengan ulser ni kalu nak dibandingkan dengan orang yang kebuluran tak makan..
tapi aku still boleh makn lagi kan...so bersyukur rite..

tadi bangun awal around 4.00 am..awalnya ..papa punya keja lani..semalam dia tertidur dekat hall..laptop dok on sampai 4 a.m..hadoiii la..bila dia bangun terus dia kejutkan aku yang lena didiulit mimpi..mama bangun masak!!
tengok jam..awalnya 4 pagi..tapi dah terjaga susah nak tdo...bangun masak untuk bersahur...menu simple  sambal tumis sardin+telur dadar..menu ni  request by papa..sampai bertambah nasi..sakan hang papa noh..sahur pon bertambah nasi...:-)

2 comments:

Siti Shuhadah said...

khai..selamat berpuasa..lama x singgah sini...

Kyra said...

selamat berpuasa juga untuk shu