8/5/12

ramadhan 15,16

ramadhan 15
weekend baru2 ni buka puasa dengan fil..banyaknya juadah (pic tarak ada sbb hp x bawa)..yang ingat pon ayam masak lemak+kari udang+ikan siakap 3 rasa+tempoyak+ lagi??hurmmm lupa la..banyak sangat...air pulak...air ribena..kelas kau jahhh
lepas berbuka mil suruh tapau lauk  bawa balik...eemmm aku cakap x mau la ma..x dak sapa nak mkan..si papa qis pon x mau juga tapi mil punya gigih p cari tapawe..tapau  juga untuk kami sefamily kari udang mabeles
itu pon aku cakap buh sikit sudah..kalu ikotkan hati mil..mau dia bubuh serupa 5 orang nak makan...hehehhehe

ramadhan 16

papa dah start keja malam..so semalam plan nak berbuka dengan qis ja...lepas tu mil kol...khai buka posa kat mana..aku jawap kat umah sbb man keja malam...
mil  reply mai la buka umah mama..
aku jawap balik ok..
mil reply jangan beli banyak2 nah abah beli semua dah...klau nak beli pon beli kuih sudah
then  aku cakap ok satg khai p..hoyeeeeehhhhhhh

semalam juadah banyak juga...udang goreng kunyit+sambal ayam+siakap stim+tomyam+kangkung goreng belacan+kuih +air ribena hahahaha kelas kau jah lagi sekali....
lepas berbuka mil ajak teman  beli seluaq keje..so ghost menantu pon temankan jer...
balik pon agak lambat...malas balik rumah aku n qis tido rumah tok caq...coolllllllll...ujan lebat tu tadi pagi..

2 comments:

eMMe said...

Salam Mama Qis, syok ade MIL dok dekat... n leh selalu berbuka umah MIL kan.. untung U Khai... MIL u pun baik n sporting kan... i jeles yuuu...

Kyra said...

emme::wslam..alololor...kebetulan dekat...ALHAMDULIILLAH dia jaga cam anak sendiri..x mo la jeles..fil pon syangkan emme jugak kan ...