8/7/12

ramadhan 17

kemarin berbuka dirumah tok caq...kan baru2 ni berbuka dekat rumah fil..lepas tu story dekat tok caq n tok yang,..abah beli ikan siakap stim...tok caq n tok yang teringin sudey...
apa lagi...teringin kan???
khai satg kita order nah..
aku jawap okey ..then balik umah jap..kemas2 apa patot..sejak2 puasa ni rumah aku tu dah semacam rumah tumpangan jerk...balik mandi lepas tu lepak umah tok caq..nak plak papa keja mlam..owhhh kesian dekat home sweet home i taw..huhuhu

then pukul 5.15 camtu tok yang kol ..jom p order ikan...
lepas order ikan kami terus p bazar beli lauk+ kuih apa yang patot...
ok menu semalam..ikan siakap stim+ayam masak merah+murtabak+sambal telur+daging masak kicap yang tu je kot..
semalam pon tido umah tok caq  lagi...kalu x aku memamg malas dah nak tdo umh tok caq tapi qis p tdo awal la plak...ecececcee
awal tu tok caq n tok yang dah tanya nak tdo mana??
aku jawap balik umah kot..dan2 suruh amek lauk untuk makn sahur nanti...aku jawp malas la..khai sorang ja..tetiba si qis ni p tido plak...hurrmmm tok yang dan2..ala tido la kat umah kami..
ikot je la kata orang tua2..hehehe

No comments: