2/13/11

mamam angin belakang rumah

telok bayu oh telok bayu..telok bayu ni dekat dengan area umah eden je..kemarin kami pameli kecil sja la petang2 p telok bayu...saja la nak bwa qis p tengok laut borink sangat dok kat umah...kami p nek brom brooom ja..dekat ja tak smpai5 menet pon..petang+hari minggu kat telok bayu ni memang orang rmai...nice view..patot la orng ramai..kat telok bayu ni memang orang slalu  amek gambaq, laut kat situ memang shantekkkkkkk!!
time p kemarin pon ada perantin amek gambaq...amboiiiiiiiii comey sungguh parantin tu pkai gon2 putih tapi tak snap la pix dia..just cuci mata jer..hehehehe..
smpai ja kat situ..memula jenjalan ja kat ataih tu..pas tu best la plak tengok depa dok mandi manda punyer la syok..tambah2 plak ngan dak kecit nonet ni dok jerit..(ma ma c c c c c)
apa lagi trun la dok men kot bawh  tu...men kot gg ayaq ja...tak mandi pon..baju tak bwa...plan bkn nak mandi pon..
lagi dok mai petang lagi ramai orang dok mai...kebanyakan pameli la yang ada..besttt jga...ekceli lama haku tak mai cni...smpai lombong pon ayaq dah jadi kale lain...kesian qis nak mandi tapi tak bleh la..bju tak bwa la syang..tu dalam mama tak bagi mandi pon basah jg baju dia..belemoih abeh kaki penoh ngat pasiaq....jom kita tengok qis men kat telok bayu ni okey...

muka baru smpai

dia dah stat

opsss brenti amek gambaq sat

jom papa bwa qis  men ayaq

ushar dulu

lepas la mama qis nak p men

yes mama bagi men

aik mama pesal tak angkat skit suaq nanti bsah

pa jomm la bwa qis p mandi

arrrrrrrrghhhhhhh

aku geram la tak leh men ayq

qis muka cedeh

tengok tu C


AIK nak p mna tu...

6 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

teluk bayu??? member dok sebut2 jugak..sebab laki dia nak p mancing...tapi cheq xtaw la tang mana teluk bayu tue..angin bayu membawa diriku cheq taw la..ehhehehe...qis kamooo sangat cute...

Kyra said...

hai dear..teluk bayu ni dekat kat telok kumbar sg batu...meh leh jenjalan kat cni..cantik taw tempat dia

Redbloodsnow said...

eee jeles nyerrr tgk belakang umah ade pantaiii..huhu..jelesss :D

Kyra said...

best la jg..tpi kekadang tu angin laut ni panas......

-aNida OtHmaN- said...

BESAQ DH ANAK DEPA..PASNI LEH PROSES NOMBOT DUA NYA plak..


syoknyaa belakang umah ada LAUT..kalo tengah CAKAR MEMERANG ni best jaa lepak sini.mendamaikan

Ct Arina said...

mcm pasangan papa n mama muda je.. so suweettttt ;)