2/28/11

mood suram


ari ni tak dak mood la..mood suram plus panas sejuk..sesema tak ilang pas tu mai plak keja yang melambak..semalam kesian  kat diri sendiri lik koi 8 malam tau.. balik umah ja tengok qis,kesian kat my boshom qis..naseb baik dia tak edoq lagi..tunggu mama dia kot...hmmmm apa la naseb mak ni..tak abeh2 ngan keja,srupa jadi hamba keja la plak..tpi nk wat camna kan dah keja nmanya..terpaksa la....ok lah yang tu ja mak nak tulih..tak dak idea..otak beku srupa ketoi ais...satg kalu idea mai,mak update yer belog,ok take care ye smua....

3 comments:

-kak LiMaH- said...

yaaarp sumetime...
otak akan tepuu bak kutub ais kat sana nuh....

hermmmmm keja..keja.... busan gak kdg-kdg..... kan.....

MiYOKO SuKi said...

jgn muram2...happy2 selalu ye...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mood hapie sebab nak p bercuti..yeyeyeyeyye