9/19/11

my 2nd daughter

setelah sekian lamanya aku merahsiakan yang aku  bukn bakal tapi sudah  menerima 2nd baby..dengan ini tanpa segan silu malah amat berbangga sebab qis dah jadi kakak..ALHAMDULILLAH...pada 9.9.2011..lahirlah erlisya raiyana yang seberat 2.99kg..wahhhh comel seperti orangnya juga...
muka dia ada iras2 kak dia ka mak pak dia

ada lagi pic ok!1 dengan aku sekali yang muka amat berseri ketika berpantang ni..hahahah ko ader..aku ader!! siap boleh mekap bagai

hahahahahaha ok la lah tak baek menipu ok..ekceli ni anak biras aku la..so aku naik pangkat la dan  ada berpaku-paku kat baju aku ni..syok la dapat anak buah korang tau..asyik nak ciom sampai lebam..

10 comments:

Gieyana said...

Comeyy..igt ur dotter, comel!..owhh kejakt Bayan Lepas ka? me pon sama gak..:)

Kyra said...

ye kat bayan lepas...

Dee said...

bau baby baru lahir sedapkan..

PinKy MoMMa said...

serius terkejutttt..nasib baik bgtau anak biras huhu..kalau tak mesti masih kompius lagi hehe..

tahniah utk biras ya..dpt baby comel :)
bau baby sedapppp..geram nak gomol huhu

Kyra said...

dee::aar..sedap ja bau

Kyra said...

pinky momma::naseb baik tak dak sakit jantong..hahahahhaa
tu la bau bby sedap ja..asyik nak ciom ja...

kayrul-shah said...

ingatkan qis dah dapat adik..tertipu rupanya...macam nie boleh la bagi qis adik...hehhehe

MiYOKO SuKi said...

Kyra, mati2 igt ank kyra tuuu....pelik lak bile masa si kyra ni ngandung...perut kecik je... =p

CuppyCakeMommy said...

educational toys promotion ..
it is fun and smart toys for your kids..

visit our page at

www.smart-intelligent-toys.blogspot.com

for further inquiry kindly contact us at ysalli@yahoo.com

or add us in fb
intelligent.toys@yahoo.com

-oP_ida- said...

dh kena proses new baby dh nieh.....elok dh tuh QIS pn dh besaq..eheheh

khai jom mandi sungaiii