9/7/11

ukoq penang

As salam..wahhh lamanya tak merapu kat belog haku ni...
ari ni mood nak mengesyokkan diri nak bercerita pasai situ cni..camna korang raya ok ka??
mesti la ok kan..dah nama pon raya mesti la ok..bukannya tiap hari
setahun sekali je kan..bagi aku raya ni 70% best dan lagi 30% kureng best tak tau kenapa 30% tu ada..hmmmmmmm
ok lah satg tak pasal2 mood berbloggin aku hilang..stooppppppppp!!!!!
 tak nak sedih2 yer!!!
raya baru2 ni..aku n family banyak mengabehkan masa atas keta ja..
jalan kesana kemari...lengoh pungkok2 eden ni...
disebabkan akak aku yang tak berapa nak jauh tu balik..so depa pon mai la rumah aku kat penang ni..aku n family kecik aku ni bawa la kakak kesayangan n family dia jenjalan ukoq penang
ok destinansi pertama aku bawa diaorang ke penang hill
wahhhhhhhh tempat sudah baru la train pon laju
tapi under contruction lagi..tak siap sepenohnya
lepas tu kami gerak ke  hard rock plak..nak beli sebinier pulok...
then bawa tengok pantai bayu senja
then round gurney drive
then pergi beli jerok2 jap
then singgah queensbay
then makan piza
then akak aku teringin nak makan rojak
beli la rojak
perggggghhhhhhhh punya la tak sedap rojak tu.. lambat siang..orang nak menega depa pon nak menega jugak..hmmmmmmmmmmm!!!!!!!
then.terus balik ler ...penang ni kecik dan bnyak  tempat2 peranginan sampai tak sempat nak p melawat...


MY niece amanda

tudiaaaaaaaa nampak spenda


hard rock

mikel jeksen


tudia qis terbongkang tidoq..amanda pon sekali tidoq


baju tidoq pink la weyyy

dok riki nak beli pa ni


lompat time..berat sungguh badan aku loni


bila dah jga tidoq..qis tolak amanda plak




my beloved sis n her doter..amanda syang mucuk2 tu
 p/s::rindu la dekat akak aku n anak2 dia..time dia nak balik sedih sangat
kalu dekat mesti kerap aku melepak umah dia..ni nak pergi pon kena nek burung besi
huhuhuhuuhuhu

3 comments:

Intan said...

amboi depa bjln sakan..jeles nieh..syok kn bila skli2 jnjaln ngn fmly cmni...

Pepel BoNda AmaNi said...

muka mama qis ngan kak lebih kurang ja kan....ada persamaan.....

PinKy MoMMa said...

teringin nak check in di sini huhu..baju pink itu cantik dan comel lahhh..pinkkkk!