9/14/11

vistana part 2::dengan my family kecil n member2 hubby i ok!!!

ok lah  yer..korang aper cer??
tengah buat aper tu??mengcekik ek..??tudia terbongkang nengok tv,korek lombong??
lantak lah nak buat apa pon janji bahagia yek!!!
aku macam aku la..malas nak nuleh citer situn sini,just nak story pasal..kiteorang..auwwwwwwww kiterorang gtu,,hahahahahaha..besa la beranak kat putrajaya kiteorang ler,,hehehehehe
ok sambong balik..ok..aku just nak kabo kat kome semua,yang aku n family kecil aku ni g buka posa kat vistana ...
vistana lagi!!
hmmmmm dah serupa tak dak tempat dah aku nak tuju
vistana vistana vistana!!!!!
ngeeeee ko ader??
janji otel
hahahahahahha..hotel pak kong pon aku sebat janji mkan sedap...kalu kat gerai2 tepi jalan pon aku sebat jga aih,
cacing dalam ferot aku ni jenis tak demand tinggi2 kalu bab nak mengcekik ni...asal diisi jer
asalkan tak jadi serupa macam orang somalia sudah..tak payah nak belagak sangat dalam nak mengcekik ni!!!
kesian aku nengok kurus kering tak cukop bitamin
kesian kan((((
ok mai tengok gambaq nak
sroll down kalu rajin!!!

v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v




kami anak beranak


kwan-kwan qistina


qis buat muka geram bila cameraman suruh dia ciom mama..
terpenyet mam dia!!


i like tis pix..
lebiuuuuuuu my family



ada yang dah balik time ni..ramai juga  yang attend...


5 comments:

PinKy MoMMa said...

sesekali buka di hotel memang meriah ;)
macam macam ada..kira reward utk diri sndiri ler tu hehe..

ang makan banyak pun badan maintain jer tak per nox..

Kyra said...

pinky momma:;alahai badan nek cket
tapi dekat perot tak tahan nek kemain macam makan baking powder tu..
uwaaaaaaaaaa
ada petua tak??

-anidaothman- said...

wah makan kat Hotel..best-best

Kyra said...

opida::buleh la tahan

weschairs said...

sedap.. repeat lgi kot tahun ni..