12/7/11

cukop tak suka

betol la aku cukop tak suka bila jepun mai meeting kat kampeni ni..bukan apa..kena la hormat kat depa..yesssss!!!!!!
kita memang patot hormat ...tapikan aku nyampah la sebab rasa cam over ja bila nak hormat2 sampai nak masok dalam kain ni...apa cer toq??
hormat tu berpada-pada dah la..rasa macam nak ampu  pon ada...eeeeeeeeeeeeee tak suka tak suka...

hmmmm keja pon dengan kampeni jepong kan..haruslah hormat like nk masok dalam kain...buleh tera tu!!!
kalu yang mai tu ok ,yessssssss!!!! exactly..wah spekin mat salleh
 itu aku suka..yang mai serupa dok buat champion dan pandang orang sipi2 babi tu aku nyampah ok!!

kalu puak geng kulit putih tu ya..memang terang lagi bersuluh(eh betoi ka)
depa memang the king of AMPU!!
sampai kekadang tu puak jepong ni buat lawak cket padahal tak lawak pon...mau gelak sampai mengekek-ngekek...cissssssssss!!!!!!!! acting opera  mini sungguh!!!
tak kose aku nak nengok!!

buat pengetahuan... nama ja kampeni jepong tapi bukan zaman jepong hokey!!

nak kena tunduk lagu  ni ka..kentot depan muka baru taw~~


2 comments:

kayrul-shah said...

mak aii...emosi betul kyra

Kyra said...

kayrul-shah::minggu ni memang emo..nway..tahniah ye atas kelahiran bb yang 2nd