12/15/11

pesta penang 2011

hai semua jom pakat p pesta penang,cuma siap duit ja nak p sana..memang gila la tengok barang kat sna ...murah2 tuuuu.....tudung macam2 jenis,handbag,carpet,semua ada la..cuma mak bapak ja tak dak juai...hehehehe.semalam mama ,qis n papa round2 pesta..murah gila!!!
kalu last day lagi murah...

ok ok tunggu last day  baru g sopin..lagi berbaloi dan penat ..last day mesti ramai orang punya...nuuuu nak borong tikaq carpet nuuuuuu...hahahaha semalam tikaq buluh diaorang offer 6 keping rm100..murah weyy..
tapi mama qis tak beli pon...just nengok2 rega dulu...hahahahahaha..last day baru kita pulun...diaorang  mesti  ada stock punya..pesta kan buka sebulan...tak pa x pa dont be gelojoh2!!..ngeee

semalam mama tak la memborong sangat,tapi sempat juga merembat baju,suaq untuk sikenit tu!!..hehehehe..yang tu acara wajib..untuk kita tak dak tapi untuk anak2 mesti ada punya...baju diaorang comey2

lepas round gerai2 kat situ terus pergi ketempat mainan ..temankan qis main mainan kat c2...ingatkan qis takot nak main   menan kat situ rupanya berani juga dia..mama yang pening dia relaz ja  siap dok bubye dekat papa  lagi..ok lets enjoys da pix..kalo korang  datang penang meh la datang pesta penang
tarikh tutp 2hb jan 2012...


mula-mula sampai..cantik tempat ni

qis ni awai2 dia dah  takot..apa da



apa qis?? peace buat camtu sambei menguap

dia berani cket time ni



then ajak mama nengok  fish




mama pening sikit naik menatang ni...tapi qis punya hepi


yang ni besa ja.. pusin2 bagi org pening

ok yang tu ja pix yang berjaya disnap oleh papa yang lain .tak berapa nak jelas



p/s::dulu time tak kawen mama tengok ...ibu2 temankan anak2 diorang naik benda2 ni..dalam hati...eeeeee
malunya nak naik bwa anak
see sekarang perasaan malu  otomatik hilang bila nak penuhi kehendak anak ni...

2 comments:

Shu Shinju said...

bestnyee...acu x pi lagi pon pesta...mama&qis comey la...

Kyra said...

P LA acu..macam2 ada