2/22/11

awas gigitan CINTA!!!!

Daily Mail melaporkan seorang wanita separuh lumpuh selepas mengalami serangan sakit jantung sebagai akibat gigitan asmara yang dilakukan oleh kekasihnya. Wanita yang tidak dinyatakan namanya, dimasukkan ke hospital di Auckland selepas tidak dapat menggerakkan tangan kirinya selepas kejadian itu.
 
Kes itu dikatakan yang pertama seumpamanya pernah dilaporkan.

Para doktor mengesyaki wanita itu diserang sakit jantung walau pada mulanya gagal mengesan puncanya. Mereka kemudiannya memeriksa kesan gigitan asmara pada bahagian kanan lehernya. Di bawah kesan itu, mereka menemukan punca serangan sakit jantung berkenaan.

 
Gigitan asmara itu menyebabkan kerosakan pada pembuluh darah itu dan pembentukan darah beku. Darah beku itu kemudian mengalir ke jantung mangsa, menyebabkan dia mengalami strok.


be careful guys..ni more love bite

10 comments:

shuhadah Zainol said...

hehehe..bahaya tu...

Kyra said...

TU LA bahayaa tu...skali shock karen..krem abeh anggota badan

NeenaAnuar said...

hohooho... scarryyy okkkkkk!! :D

MiYOKO SuKi said...

fuyooo....

time study dulu, penah ushar love bite kt sorang lecture laki tuu...nmpk obvious giler...kite as a student pun, tak leh nk fokus ngan apa yg dia ajar...

hahahaha (notinyeee)

Kyra said...

neena:hahaha scary kan..ni manusia ka drakula...ekekekeke

Kyra said...

cik titin:haha noty yer kamoo..khaira pon ada pernah gak time skul dulu ..pernah tengok kat ustat..ustat ni mmg pemes sbb dia ansem..galaknyer..1 hari tu tengok dia ada love bite..time dia dok ajaq smua pakat dok sinyum2 kambeng..dia cam prasaan..dia pon dok btol2 koler dia..ekekekeke..hahaha

Hunny Kitty said...

salah geget mmg sepital la jawapnyer :P

Pepel BoNda AmaNi said...

pas nie sila geget2 manja sajork na..hahahahahah

AtikahOthman said...

eiii...takot!!!

Ct Arina said...

ohh sgt bahayeee hakhak ;D