7/14/11

mekton a.k.a bbpenang sempoi belanja makan tutti frutti

selamat petang para hadirin sekalian ..adakah anda sihat pada petang yang mulia ini..diharap sihat semuanya...dikesempatan yang saya ada ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kaseh kepada bbpenang sempoi
kerana telah membelanjakan separuh wang simpanannya untuk belanja kami makan tutti frutti wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh thanks ton...lain kali belanja lagi...eeeeeeeeeeeeerrrrrrrrgggggggghhhhhhhh rasa lemas la cakap macam duduk dekat parlimen..aik???? pernah ka joint parlimen tu..hahahahhahaha..
okey malas nak sembang panjang-panjang mai aku cuci mata hampa tengok gambaq kami pergi makan aiskewim orang belanja...

teka yang mana satu aku punyer


pose dulu sebelum makan


amek hampa candid yang cun


ecececececcee


sudah licin dibedal oleh kami..



maliss hang ni kan peace sentiasa didada..korang ingat tak ayat tu




tima kaseh abg cashier sebab snap pix kami yer



penyakit peace bejangkit dekat intang pulok


cashier tutti frutti

ngan tisu pon jadi keja


tutti frutti queensbay mall


3 comments:

bbpenang said...

he..he.. malu aku, awat yang habaq 1 malaysia aku belanja.. Nanti kita p FRIDAY pulak. Tapi kena tunggu pokok duit aku kering..

Kyra said...

bbpenang::hahaha aku pomot hang..biaq la

Intan said...

tq la bb....lps ni blanja lg....
heheheheheheheh