7/14/11

XCIDENT DEPAN OPIS MAMA QIS

accident ni berlaku kira2  pukul 1.35 petang tadi..tapi mama qis tak tengok pon sebab mama qis dok mengeroh tidoq,..almaklom la posa rini ...mama qis dapat  semua sumber accident ni  daripada sumberbernama ,
mama qis just tengok lepas kejadian jer..time kejadian mama qis tak tengok..dengaq kata teruk juga si kapel tu...accident ni berlaku antara kereta viva yang dipandu oleh wanita dan 3 orang penumpang,manakala sikapel ni menaiki moto novo yer!! baru la romentiq siketttt..hehehehehe...
ok sekian berita 34 suku yang disampaikan oleh mama qis..muahahahahahahaha
moto tu remuk kan



tudia pillow dia sampai terpelanting

ada sumber kata kapel tu yang si lelaki muka terhempap dekat cermin kereta, tu pasal cermin kereta boleh pecah

takotnya
maaf mangsa kejadian pix diaorang tak ambek..mybe teruk sangat kot...oleh itu hati-hati dijalan raya okey..nasihat ni untuk mama qis juga..tu pasal mama qis tak berani sangat naik moto datang keja takot la...kalu naik moto juga tu kira terpaksa dan tawakal la....dulu time bujang merempit tak hingat tapi sekrang ni dah tak berani..hmmmm entah kenapa....
setakat ronda-ronda dalam kampong okey la..tapi dekat bandar takottttt....
takot yer bukan mengada-ngada..ye la nyawa kita bukannnya ada jual kat supermarket...

p/s::entry ni kemarin lagi nak publish tapi terdraft pulok..

2 comments:

kayrul-shah said...

dahsyat betul la...

Kyra said...

kayrul-shah::tu la..kat ctu memang tempat xcident..