7/5/11

mimpi ubi sengkuang

aik cerita semalam lagi....semalam tido mimpi ubi sengkuang  apakah maksudya itu...?????????????kalu tau bagitau sat yer!!
mimpi ubi sengkuang bukan kecik2 ni..ubi sengkuang punya la besaq dan banyak pulak tu...sebijik ubi tu sebesar buah kelapa yang belum dibuang kulit...
besaq tu...kenyang 4 hari kalu makan..ehehehehehehe
ubi sengkuang

mimpi pasai ubi sengkuang teringat pulak masa kecik2 dulu..time nak balik sekolah ja,mesti ada makcik2 juai ubi sengkuang palit dengan kuah rojak plus taboq kacang kat atas..perggggggghhhhhhhhhhh wey terlioq...rega murah ja..20 sen je....

sengkuang plus kuah rojak plus kacang
ok la sat ibu2 petnet dok riki  pasai entry sengkuang ni mau dok paksa usben depa p beli plak..takpa benda alah ni senang ja nak dapat..kalu makan jangan lupa ajak mama qis tau!!..:-)

8 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

hari tue dapat dah makan sengkuang nie setelah bertahun xmakan...

Kyra said...

bonda amani::sedap kan rsa sejuk2 ja..perghhhhhhhhh mabeles weh

cik ayin said...

kalo ayin makan rojak buah kan,mesti sengkuang ni ayin buang dulu..tak suka la

Kyra said...

cik ayin::naper buang bagi dekat mama qis la..pebret mama qis ni..sedapppppppppppp

kayrul-shah said...

sedap...sedap...ubi sengkuang makan macam tue...susah dah nak cari sekarang

Kyra said...

kayrul-shah::tu la susah nak dapat dah..

bbpenang said...

kiah.. bagi tau aje kata hang nak makan sengkuang.. Nanti aku bawa mai.. tak yah nak bagi hint macam nie.. tentu hang teringat 3 bulan yang lalu, hari2 makan sekuang kat office kan??????

Kyra said...

bb penang:;mau dok tau aku bagi hint camni ..bwa mai tau..smpai terbawa masok mimpi tau