11/14/11

aku kuat berangan

aku ada kelebihan kuat berangan hampa ada dak??
hahahahahhaha...hampa tau lani aku selalu berangan nak rumah aku jadi  cantik,,buleh kata tiap waktu aku dok sorang2 aku mula la dok berangan

nak buat bilik anak aku jadi comel la..beli perabot comel2 hahahhaa...besala lani dalam bilik anak aku ada menan dia ja besepah dengan tilam single untuk dia..katil tak dak pon...huhuhuhu..tu pasal la aku rajin google nak tengok desingn bilik kanak2 jadi cantik,,tapi tu semua impian je la..no $$$$$$$$ no talk ok!!

besaq kan impian aku...tapi tak pa aku sedaq sapa aku...takpa pelan2 kayuh....berangan bukan kena duit kan,lagipon aku bukan keja cop duit,,kalu keja cop buleh juga rembat tak banyak cket pon jadi la...hahahahahha..tu pasal la kalu sesiapa ja deco rumah aku akan cepat2 tengok..aku sokaaaaaaaaaaa
lalu tersenyum...

hehehehehehehehehehehehehe....INSYAALLAH akan ku tunaikan juga impian ku ini..kekekekekekeke

2 comments:

Mama Likha said...

semua org suka berangan tauuuu :)

Kyra said...

mama likha;;kan kan kan..besa la berangan kat satu senaman otak ..ekekekeke