11/29/11

lapaq...

As salam..lapaq lapaq lapaq.................
cepat la budak operation perot aku dah lapaq ni...dok nyanyi lagu apa pon aku tak tau!!
sementara aku dok nunggu bebudak operation balik..dengan rasminya aku membacuh secawan kopi dan mencicah biskut kering...exceli aku dah order mee goreng mamak...sedang tunggu dengan penuh kesabaran..

lunch time tadi dah mengcekik but still lapaq lagi..mana tak gumok..smpai orang nampak aku dah macam orang pretnet
ok fine..aku lapaq..malas la nak diet..klau aku diet degn cara  relax ja..tak ketaq kaki... ok!!!..akan aku teruskan..yang problemnya tak boleh...X BOLEH..

aku  akan jadi pakingsn...hmmmmmm....do i care!!

orite nak continue my job dan nak verangan mee goreng mamak yang bakal menjelma kejap je lagi kejap je lagi kejap je lagi...wahai perot sabar ok!!


cenggini gamaknya rupa mee goreng aku satg...
ok selamat bertea time....dan selamat berkerja

No comments: