11/17/11

harap faham

AS salam..ni bkan cerita lucah atau cerita rogol2  atau cerita bunuh-bunuh ok!!
ni cerita pasai orang yang suka masok jamban tapi tak reti nak FLUSH DAN CUCI BALIK!!!
sebelum dan selepas..sebelum bersih selepas macam haram J....Orang selalunya b4 tak ok after ok..ni terbalik plak b4 ok after cam haram J

dah banyak kali terkena kat aku..tak payah suruh aku cerita keadaan camna..korang just imagine sendiri..mesti selama korang hidup ni mesti pernh terkena kan..tak 2 kali mesti 3kali terkena..ekekekkekekeke..gerammmmm kan!!
eeeeeeeeeeeeeeeyaaqqqqqqqqqqqqqq    aku nak SNAP pix bullshit tu eeeeee TAK KOT!!..takot sat lagi tak lalo mkan kang!!....
dasar pengotor la,bauuu..walawee serupa bau loji...camna  agak nya kat rumah depa kan..macam mna depa buat kat toilet awam camtu  la kot depa buat kat rumah ..hmmmmm wallahhualam....



kang aku letak signboard lagu ni baru rancak

paham ker tidak!!!

ko paham ke tidak

tolong la jaga kebersihan tandas yer...kebersihan mencerminkan keperibadian kita ..betol  ka ayat aku!!! betol ka.....hmmm hentam je labusssss

4 comments:

Shu Shinju said...

euwwwwww..shu pon selalu terkena... kat tempat shu semua cha ya nun alip... geram sgt..

Kyra said...

shu:yang tu jangan kata la kalu puak tu...muka lawa tapi yarabbi pengotoq tak dak manusia

Mama Likha said...

heeeeee yark ! mmg dasar pengotor ! tk phm dgn org pangai mcmni kan ??!
mstilah perempuan gak tu, dh mama qies masuk toilet pmpuan kan kekekekkekke... mcmne lah jaga laki, anak dgn rumah kan org mcmtu...


haha.. pantun tu mmg kelakaar ! dh simple mcmtu tkkan tk phm2 lagi kot !!

Kyra said...

mama likha:tu la dasar pengotor!!
kekadang tu kan..pernah terserempak denagan pompuan kuar toilet,then kita masok...nampak plak benda yang kita tak suka!!.caittttttt punya la geram..muka cantik tapi pengotor