11/14/11

jangan caya tahyul ok!!

pagi kemarin bangun pukol 5 pagi.. bangun tido dan terus menonong p dekat washer machine amek kain buruk yang aku basuh nak p sidai..dalam keadaan separuh sedar plus mamun2 baru bangun tido...

p mai p mai dok gendong kain buruk tu  nak p sidai...besa la dok mamun2 pas tu terhoyong hayang  plak bawa kain buruk tu..kain tu plak meleret tapi aku tak sedaq..sekali  pusing tak perasan plak bekas minyak masak aku yang comel tu tersangkot dengan kain buruk tu...prangggggggggggg!!!!!! jatoh berkecai!!
dan2 mata terbuka serupa ikan buntal terus jadi segar bugar!!..nahhhh amek hang nak mamun sangat..hmmmmmmm tak pasal2..dok jadi bibik2 pepagi buta...

sambel dok lap minyak tu..dalam kepala otak ni dok teringat..ishhhhhhh makna pa aih,,kaca jatuh berkecai ni...nak tau maksud apa kalu kaca pecah??






                                                                 maksudnya

tersangatlah pendek jawapan dia......hmmmmmmmmmm cemerekap a.k.a cuai........jawapannya...
so kita ni tak payah la nak percya dengan benda tahyul ni..tak bagusss..think positif ok!!
dah benda tu nak pecah kan nak buat camna!!

4 comments:

Mama Likha said...

hahah. ingt hantu lah tu pg2 buta tu hiks

Shu Shinju said...

suspen sungguh cita khai ni...hihihi..

Kyra said...

mama likha::hantu??? scary tu

Kyra said...

shu::hahahahhaha..takot ek