7/17/12

pak cik dangdut

tadi aku n qis nak turun kekedai beli mkan..mlas la nak masak..kedai memudahkan keja aku..nak makan apa??nasi goreng,mee bandung,keow  teow kering,basah semua ada..cuma siap duit ja..

masa tengah turun tangga tu...aku ingat ada orang buat ceramah bawah rumah ka??tapi  tak dak notice pon suruh alihkan keta...semakin aku turun,memang jelas kedengaran pak cik n mak cik yang rumah  depa tingkat satu..tengah layan dangdut...hahaha romantik kan..boleh aku tumpang sekali dengaq dangdut..punya la kuat...baru p buat sound system ka pak cik??rancak ja dengaq...

aku rasa macam benda ni lawak la..aku nak tergelak bila tengok  gelagat depa,pintu keta depan terbuka luas,budak2 kat situ pon semua pakat menerpa mcam tengok gmbaq sponge bob...bebudak kat situ pon layan

aku??

layann jugaaa

sesambei jalan tu aku gelak anak2..pastu nak tergelak bapak pulak adehhhh...tak tahan


                                            tetiba

ternampak cacing dok menyuloq jalan..sentappppppp teruih tak jadi gelak..kalu tak..sah2 kena cop gila meroyan...thank cacing yang geli..kekekekekeke

opsssssssss ada lagi ada lagi...

dulu aku pernah nampak kakak sekolah arab(lani dah katop sek tu sbb student x banyak)
dia naik basikal pastu pasang bulu dekat handle..lebih kurang macam moto awie n ela tu
nampak mmg lawak gila...depan2 depa juga aku renggah gelak..pastu depa tengok aku..then kata gila kot budak ni!!
siyes aku mmg x leh tahan bab gelak2 ni..boleh pecah pundi kencing bila tahan gelak!!...
lebih kurang camni la..cuma depa  NI tlbih kretip,p convert basikal jadi moto..jadi basikato

sekian...:-)

No comments: