7/9/12

qis n spek mata

dulu sebelum kawen.. aku duduk sewa dengan mmber..seingat aku 4 orang kot..semua sporting morting,satu kepala..kekadang rindu time tu..sekarang semuanya dah kawen...
yang  syoknya starting dari aku nak kawen..lepas tu semua satu rumah nak kawen...heheheh gatai kan ..eekekeke...jodoh kannn...

.lepas aku kawen,dengan segala hormatnya aku kena keluaq la dari  rumah tu..semua barang aku angkot..barang aku je la yer...
ada 2,3 barang aku  wakafkan je dekat rumah tu..malas nk bawa...

nak dijadikan cerita..wahhh tak boleh belah ayat!!..okey..aku ada satu kotak ni memang aku langsung tak godek2 apa benda ada didalamnya...aku buka kotak tu..owwhhh barang2 lama aku..then ternampak spec sapa plak ni??..sebab aku mana ada spec..aku selalu gunakan cntc lens ja..spec memang aku tak guna

fikir2 punya fikir..aku rasa mungkin spec ni housemte aku punya kot..power pon tak kuat..spec bongok je kot..
qis dok main2 je dengan spek tu ..power pon tak dak ...aku tak kasi  dia main tapi dia nak main jugak..nahhhhhhhhh amek nak main sangat kan!!! tak bagi mau tau la melalak kang!!
meh tengok muka meknon ni
meknon in da house

cewahhh peace yorrrrrrrrr

eh wat pelik pulak

nur raihana qistina binti razman

6 comments:

eMMe said...

heheh..cute la qis, cam org dewasa..
matang.. ada gaya la.. cam adik heri poter, hehehe...

pst: qis ni yea yea je aksi depan camera.. real la kyra....anak u mmg foto gedix n genit! hehehehe...

Kyra said...

amme:: adik harry potter tu..
si qis ni memang suka bergambaq sebenornyer...kekeke

mrs kayrul said...

comel...cantik..

muka bersungguh macam tengah wat keja jer...hehehe

Kyra said...

mrs kayrul: wat keja latu..opis dia kat umah..hehehe

Mama Likha said...

hihi.. yg pastinya spek sapa tu? misteri jengjengjeng... qies nomey :)) mcm org besar dhhh

Kyra said...

mama likha:misteri..muahahahahahaha..entah sapa punya pon x tau..hehehe