7/16/12

pelat

aduhaiii..kesian kan dengan orang yang pelat teruk sampai aku tak paham apa yang depa nak cakap....kalu fore nest...aku boleh consider ok la yerk!!
ni orang mesia la wey,boleh cakap melayu  gitu!!

kekadang cam  nak marah pon tak kena juga...kalu pelat dri segi bahasa tu aku tak kisah la...
ni sampai nama orang  pon nak pelat
aku rasa cam dah melampau..contohnya kalu nama chan..korang sebut apa??
chi?? choo?? depa sebut chi..cam tak kena ja
ada lagi faizal korang sebut apa?? fishah?fisya??..lagi terukkkkkk
sebb nama2 ni memang tersangat familiar kita dengaq

lain la nama avavikory tu..aku boleh la terima kalu tak reti nak sebut!!!
jepun pon tak teruk klu depa sebut nama kami yang ibarat nama2 arabic ni
wakakakakaka.....

ok la yang tu ja cita..warning!!
kalu nk kol kampeni ni makesure hapai dulu nama2 yang uollss nak cakap tu..kalu tak aku hangin
sbb aku yang akan angkat telefon
kalu aku tak angkat lantak la kan..hahahahahha..

No comments: